Header Ads

  • Breaking Green News

    Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΤΕΓΙΑΝ ΚΑΙ ΖΟΤΣ ΕΚΤΟΣ ΠΑΡΚΕ!

    Δυο από της μεγαλύτερες προσωπικότητες που τίμησαν την φανέλα του μπασκετικού Παναθηναϊκού, Ζοτς και Ντέγιαν Μποντιρόγκα έσφιξαν ξανά... 

    Στα πλαίσια εκδήλωσης που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων για να αναδείξει τον Ζελικο Ομπραντοβιτς ως επίτιμο πολίτη της Αθήνας.

    Ο Ντέγιαν δήλωσε για την Αθήνα και τον Παναθηναϊκό:

    "Η Αθήνα είναι δεύτερη πατρίδα μου.Είμαι πολύ χαρούμενος που γυρίζω στην Αθήνα (στα ελληνικά). Είμαι χαρούμενος για αυτή την ιδιαίτερη βραδιά για τους Σέρβους που έχουν δώσει κάτι στον ελληνικό αθλητισμό. Η Αθήνα είναι η δεύτερη πατρίδα μου και είναι ξεχωριστό για μένα να γυρίζω εδώ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα χρόνια που πέρασα στον Παναθηναϊκό.

    Για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού:
    "Οι φίλαθλοί του με αγαπούν και το έχουν αποδείξει αλλά και εγώ τους αγαπάω. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το 1999 που όταν τα πάντα ήταν δύσκολα για το σερβικό λαό, οι Έλληνες ήταν δίπλα μας και μας συμπαραστάθηκαν όπως μπορούσαν. Είναι απίστευτο για μένα".

    Για την Ελλάδα: 
    "Ποτέ δεν ξέρεις αν θα γυρίσω. Είμαι στη Σερβία με την οικογένειά μου και ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις ένα τέτοιο ενδεχόμενο΄".

    -Ο Ζοτς από την πλευρά του ως τιμώμενο πρόσωπο, δήλωσε:

    "Είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ περήφανος που επέστρεψα στην Αθήνα και που θα γίνω δημότης Αθηναίων. Το 1999 που ήρθα στην Αθήνα ποτέ δεν φανταζόμουν ότι 13 χρόνια μετά θα ζούσα αυτές τις στιγμές. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παύλο, τον Θανάση και τον Κώστα Γιαννακόπουλo, που με έφεραν στον Παναθηναϊκό, με έκαναν προπονητή και τα καταφέραμε όλα αυτά παρέα".

    Για το ότι δεν κοουτσάρει κάποια ομάδα τώρα, απάντησε: 
    "Δεν είναι περίεργο ότι δεν έχω κάποια ομάδα να προπονώ αυτό τον καιρό. Περνάω χρόνο με την οικογένεια μου και έχω και εγώ λίγο χρόνο για μένα για να ηρεμήσω και να ξεκουραστώ",

    Για την αποχώρησή του από τον πάγκο του Εξάστερου μετά από 13 χρόνια, τόνισε: 
    "Δεν έχει να κάνει με τον Παναθηναϊκός, έχει να κάνει με το ότι δεν είμαι σε κάποια ομάδα. Και πάλι θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια Γιαννακόπουλου για όλα αυτά που πετύχαμε μαζί. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου και τους παίκτες που είχα και φυσικά στο κόσμο του Παναθηναϊκού. Για τα 13 χρόνια που ζήσαμε μαζί".

    Για το ΝΒΑ και το Ντιτρόιτ,είπε: 
    Διατηρούμε μια πολύ καλή σχέση με τους Ντιτρόιτ, τόσο εγώ όσο και ο κύριος Ιτούδης. Έχουμε την πρόταση να πάμε εκεί και θα πάμε να δουλέψουμε είναι χαρά για εμάς. Εχω φίλους στην Αμερική και θα είναι ένα παρά πολύ ενδιαφέρον ταξίδι".

    Για την τιμή που του γίνεται να αποτελεί και επίσημα δημότη των Αθηνών, είπε: 
    "Είμαι περήφανος που θα γίνω δημότης Αθηναίων. Άλλωστε η Αθήνα είναι η πόλη μου. Από τη μέρα που αποφασίσαμε με τον ΠΑΟ να μην συνεχίσουμε την συνεργασία μας, έχω ξαναέρθει πέντε φορές στην Αθήνα, έχω κάνει διακοπές στην Αθήνα και θα συνεχίσω να έρχομαι. Έχω φίλους, γνωστούς και συγγενείς, έχω τα πάντα και είμαι περήφανος που ουσιαστικά είμαι και Αθηναίος".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad