Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΣΜΕ: "ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΠΕΣ"

    Ο Στέφαν Λασμέ έφτασε στην Αθήνα την Παρασκευή και στις πρώτες του δηλώσεις αποθέωσε τον Εξάστερο Παναθηναϊκό...

    Χαρακτηριστικά οι δηλώσεις του:

    "Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Αθήνα και τον Παναθηναϊκό. Ξέρω ότι ακούστηκαν πολλά για εμένα αυτό το καλοκαίρι. Μου παρουσιάστηκε μια εξαιρετική ευκαιρία στην καριέρα μου και έρχομαι σε μια σπουδαία ομάδα. Ποιος δεν θα ήθελε να είναι στον Παναθηναϊκό;"

    Για τους στόχους που έχει με τον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Δεν είμαι από τους παίκτες που βάζουν μακροπρόθεσμους στόχους. Αυτό που θέλω τώρα είναι να γνωρίσω τους νέους συμπαίκτες μου και την ομάδα. Είμαι εδώ για να πάρω όσο γίνεται περισσότερες νίκες με τον Παναθηναϊκό. Για να πετύχουμε τους στόχους μας πρέπει να προχωρήσουμε βήμα - βήμα. Με ανησυχεί λίγο το γεγονός ότι είμαι ο τελευταίος παίκτης που έρχομαι στην ομάδα και δεν έχω ακόμα κάνει προπόνηση, όμως σε όλη μου τη ζωή παίζω μπάσκετ και αυτό καλούμαι να κάνω και τώρα. Δεν έχουν αλλάξει πολύ οι κανονισμοί, άλλωστε".

    Για την μετάθεση της έναρξης του πρωταθλήματος, είπε: 
    "Έμαθα για την αναβολή. Εγώ θέλω να παίζω μπάσκετ, όμως όταν αρχίσει το πρωτάθλημα, θα αρχίσει για όλους. Αισθάνομαι λίγο πιο τυχερός γιατί θα είμαι πιο έτοιμος. Ξέρω κάποιους παίκτες από την ομάδα και πολύ σύντομα θα τους μάθω όλους".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad