Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΑΜΠΡΙ: "ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ"

    Για σημαντική νίκη και το πολύτιμο τρίτο γκολ που έδιωξε το άγχος των παιχτών, μίλησε ο Φαμπρι...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στη συνέντευξη τύπου:

    Μετά από αρκετό καιρό είδαμε την ομάδα να παίζει επιθετικά και να μην δέχεται γκολ στα τελευταία λεπτά, θα επηρεάσει θετικά στη συνέχεια αυτό; 
    "Το πρώτο που θα ήθελα να πω, ότι από τη στιγμή που η πορεία μου στον Παναθηναϊκο δεν είναι ικανοποιητική, και δεν είναι ικανοποιητική και η πορεία των παικτών, πρέπει να κάνουμε τα πράγματα πολύ καλύτερα ακόμα. Αυτή η νίκη έρχεται να προστεθεί στις εμφανίσεις που κάναμε με τον Ατρόμητο στο Περιστερί και με τον Αστέρα στην Τρίπολη. Ελπίζω να αποτελέσουν τη βάση μιας συνέχειας κι ενός τέλους του πρωταθλήματος με ευχάριστο τρόπο. Όσο για τον αγώνα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν τόσο καλοί. Στο δεύτερο ήματσαν πολύ καλύτεροι, με σωστές μεταβάσεις απο την άμυνα στην επίθεση και θεωρώ πως αξίζαμε ένα γκολ ακόμα".

    Είναι το άγχος το μεγαλύτερο πρόβλημα του Παναθηναϊκού; Στο τρίτο γκολ δείξατε ανακουφισμένος... 
    "Είχα μεγάλη θέληση να πετύχουμε κι ένα τρίτο γκολ. Το τρίτο γκολ θα σήμανε ότι θα είχαμε κλειδώσει υπέρ μας τον αγώνα. Αν είχαμε ως το τέλος μόνο ένα γκολ προβάδισμα, θα επέστρεφαν... φαντάσματα απο προηγούμενους αγώνες στο ΟΑΚΑ. Οπότε, καλύτερα που τελειώσαμε έτσι".

    Οι παίκτες που ήρθαν τον Ιανουάριο, δεν ήταν βασικοί. Ήρθαν για να γεμίσουν τον πάγκο; 
    "Σε κάθε αγώνα προσπαθώ να παρατάξω τους καλύτερους παίκτες. Κάποιες φορές μπορεί να κάνω λάθος, κάποιες άλλες όχι. Στην περίπτωση του Φιγκερόα, ξέρετε πως αναρρώνει από έναν τραυματισμό κι ελπίζω πως από την επόμενη εβδομάδα θα τον έχω στη διάθεσή μου. Στο προηγούμενο παιχνίδι έπαιξαν ο Κάιπερ κι ο Εσπάρθα. Θεωρώ πως προσπαθώ να βάλω την καλύτερη δυνατή ενδεκάδα κάθε εβδομάδα".

    Ο αποκλεισμός του Καζιγιάμα δείχνει κάποια δυσαρέσκεια προς τον παίκτη απο εσάς; 
    "Δεν τίθεται θέμα δυσαρέσκειας. Σας δίνω την προηγούμενη απάντηση. Αυτό που κάνω ειναι να επιλέγω αυτό που κατά την άποψή μου ειναι το καλύτερο. Ο Καζιγιάμα είχε τρεις-τέσσερις ευκαιρίες να δείξει τις δυνατότητές του. Την αξία του. Υπάρχουν κι άλλοι παίκτες που έρχονται απο πίσω και εγώ καλούμε να επιλέξω τους πιο ανταγωνιστικούς στην προκειμένη στιγμή. Για το σημερινό αγώνα, θεώρησα πως σε αυτό το παιχνίδι θα ήταν άλλοι παίκτες πιο ανταγωνιστικοί".

    Τι δεν σας άρεσε στον Φουρλάνο και τον αντικαταστήσατε στο 37' του αγώνα; 
    "Δεν μου αρέσει να είμαι απλά ο εκλέκτορας σε έναν αγώνα. Θέλω στη διάρκεια της εβδομάδας να ετοιμάζω ειδικά το παιχνίδι και να λέω την άποψή μου πριν το παιχνίδι. Προπόνηση δεν ειναι αυτό, ειναι να δουλεύεις στη διάρκεια της εβδομάδας. Κάθε παίκτης έχει σαφή ρόλο που πρέπει να εκτελέσει στη διάρκεια του αγώνα. Πρέπει να έχει μια συμπεριφορά σωστή, να μάχεται, να πολεμάει σαν να ήταν ο τελευταίος αγώνας της ζωής του. Δεν είναι ότι έκανε κάτι άσχημο ο συγκεκριμένος παίκτης, αλλά όταν βλέπω πως υπάρχει κάποιος παίκτης που μπορεί να κάνει καλύτερα τα πράγματα τότε θα τον χρησιμοποιήσω".

    Θεωρείται πως βοηθάτε ένα παιδί 17 ετών με το να τον βγάλετε στο 37', δεν άξιζε να ολοκληρώσει το ημίχρονο τουλάχιστον; 
    "Εγώ πρέπει να βοηθήσω την ομάδα μου. Η ομάδα μου δεν ειναι ο Φουρλάνος. Δεν είναι ο Μπουμσόνγκ, δεν είναι ο Σισοκό. Η ομάδα μου ειναι ο Παναθηναϊκός. Αυτή πρέπει να βοηθήσω. Οι ποδοσφαιριστές πρέπει να αφήσουν τον εγωισμό τους και να αφιερωθούν στην ομάδα τους. Τους ποδοσφαιριστές τους βοηθάς όταν απαιτείς από αυτούς το μάξιμουμ. Οτιδήποτε άλλο, ειναι ψέμα".

    Έχετε ανησυχία για τον τραυματισμό του Σο; 
    "Ο γιατρός μας ενημέρωσε πως δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ελπίζω έτσι να είναι τα πράγματα".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad