Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΔΕΜΕΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ Ο ΣΙΣΕ!

    Για την αγάπη του προς τον Παναθηναϊκό και την Ελλάδα μίλησε ο Τζιμπριλ Σισε...



    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα όσων είπε σε ελληνικό περιοδικό:

    Έρχεστε χρόνια στην Ελλάδα και έχετε ανοιχτά εκφράσει την αγάπη μας για τη χώρα μας. Θα σας ενδιέφερε να αγοράσετε εδώ ένα σπίτι;
    "Πράγματι αγαπάω πολύ την Ελλάδα και την επισκέπτομαι συχνά, όποτε μου το επιτρέπουν οι επαγγελματίες μου υποχρεώσεις. Δεν είμαι αρνητικός σ' αυτή την ιδέα, θα δείξει στο μέλλον".

    Έχετε φίλους στην Ελλάδα; 
     "Ναι, έχω κρατήσει επαφές με αρκετούς ανθρώπους εδώ, είτε φίλους που έκανε τα χρόνια που έπαιξα στον Παναθηναϊκό, είτε πρώην συμπαίκτες μου. Πολύ καλή μου φίλη είναι επίσης και η Σαμάνθα Αποστολοπούλου, η οποία είναι ο άνθρωπος μου, όποτε έρχομαι στην Ελλάδα".

    Ο Παναθηναϊκός είναι πάντα στην καρδιά σας; 
     "Πάντα! Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ όσα έζησα με τον Παναθηναϊκό τα δύο χρόνια που ήμουν στην ομάδα και την αγάπη που πήρα από τους φιλάθλους του".

    Ποια άλλα αθλήματα σας αρέσουν πέρα από το ποδόσφαιρο; 
    "Μου αρέσει πολύ το μπάσκετ και τα σπριντ".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad