Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ"

    Ο 'Ερικ Φάλκενμπεργκ έφτασε στην Αθήνα και μίλησε με τα καλύτερα λόγια στην προοπτική να αγωνιστεί με τη φανέλα του Παναθηναϊκού...




    Χαρακτηριστικά οι πρώτες δηλώσεις του Ολλανδού:

    "Είμαι χαρούμενος που ήρθα στην Αθήνα, ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι τελικές συζητήσεις για το συμβόλαιό μου, αλλά είμαι χαρούμενος για τη συμφωνία ανάμεσα στην Αλκμααρ και τον Παναθηναϊκό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η παρουσία του κυρίου Αναστασίου".

    Γιατί επέλεξε τον Παναθηναϊκό, είπε: 
    "Ο τεχνικός της ομάδας μίλησε με τον μάνατζέρ μου για εμένα κι είχα πολύ καλό προαίσθημα. Ηθελα να έρθω να δω από κοντά το κλαμπ, τις συνθήκες δουλειάς και όλα μέχρι τώρα είναι πολύ καλά".

    Για τον Παναθηναϊκό, είπε: 
    "Είναι ένα μεγάλο κλαμπ, το μεγαλύτερο στην Ελλάδα. Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι εδώ για αυτή την ομάδα".

    Για το εάν τον έπεισε το πρότζεκτ της ομάδας, που του παρουσίασε ο Γιάννης Αναστασίου,είπε: 
    "Ναι, μπορεί να με χρησιμοποιήσει σε διάφορες θέσεις. Πιστεύω ότι μπορώ να είμαι πολύ χρήσιμος για την ομάδα. Ευελπιστώ ότι θα υπάρχει τελική συμφωνία".

    Στο ότι βγαίνει για πρώτη φορά εκτός της πατρίδας του για να αγωνιστεί και αν αυτό το θεωρεί πρόκληση στην καριέρα του,είπε:
    "Ναι σίγουρα ανυπομονώ πολύ για αυτό. Είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα. Είμαι 25 χρονών και όντως είναι ένα μεγάλο σκαλοπάτι στην καριέρα μου".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad