Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΕΡΓΚ: "Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ"

    Ο νεοαποκτηθείς επιθετικός του Παναθηναϊκού, Μαρκους Μπεργκ, μίλησε για την μεταγραφή του στους πράσινους, τονίζοντας πως η καριέρα του θα ξαναρχίσει την άνοδο...



    Αναλυτικά όσα δήλωσε σε σουηδικά μμε:

    Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Ο Παναθηναϊκός είναι μια νέα αρχή για μένα. Αισθάνομαι πολύ καλά και θα μπορούσε να είναι για μένα μια καινούρια αρχή. Τα τελευταία δυο χρόνια οι τραυματισμοί δεν με άφησαν να προσφέρω".

    Για την επικοινωνία που είχε με πρώην παίχτες του Παναθηναϊκού από την Σουηδία, είπε: 
    "Μπιάρσμιρ, Νίλσον και Αντονσον μου μίλησαν με πολύ καλά λόγια, παρά τα προβλήματα που είχαν με τον τρόπο πληρωμής. Ο Παναθηναϊκός προσπαθεί να χτίσει κάτι νέο, μπορούν να επιλυθούν τα προβλήματα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Ωστόσο, αισθάνομαι πολύ καλά, η αίσθηση για την ομάδα είναι φανταστική".

    Για τον Εμιρ Μπαϊράμι,είπε: 
    "Πάντα είναι καλό όταν υπάρχουν Σουηδοί σε μια ομάδα. Είναι διασκεδαστικό, αλλά μπορείς να παίξεις καλύτερα. Ωστόσο, δεν έπαιξε ρόλο στην απόφασή μου το γεγονός πως ήταν ήδη στον Παναθηναϊκό".

    Για την πρόταση που είχε από ομάδα της Ολλανδίας,είπε: 
    "Μου άρεσε η Ολλανδία, αλλά ήθελα να δοκιμάσω κάτι νέο. Νομίζω πως μπορώ να τα καταφέρω καλά στην Ελλάδα, όπως έχω κάνει και σε αλλες ομάδες".

    Για την αγωνιστική και φυσικοί κατάσταση του,είπε: 
    "Πετάω στα σύννεφα, πρώτα η μεταγραφή μου και τώρα το δεύτερο παιδί μου. Μπορώ να ανταπεξέλθω σε πολλές ασκήσεις, αλλά δεν είμαι έτοιμος ακόμα. Δεν έχω κάνει κανονικές προπονήσεις καιρό τώρα, ωστόσο ελπίζω πως θα καταφέρω να επιστρέψω σύντομα".

    Editorial:(greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad