Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΟΥΚΑΣ: "ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΣΕ ΤΡΑΒΑΕΙ"

    Ο Λουκάς Μαυροκεφαλίδης μίλησε για την επιλογή του να παρει μεταγραφή στον Εξάστερο Παναθηναϊκό, τονίζοντας πως έπραξε το σωστό...



    Χαρακτηριστικά όσα δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:

    Για τη μεταγραφή του στους πράσινους, είπε: "Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που τελείωσε το θέμα της μεταγραφής μου και που πλέον είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού. Όλη αυτή η διαδικασία της μεταγραφής είναι πάντα... ψυχοφθόρα κατάσταση για κάθε παίκτη, αλλά στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά".

    Για το πώς προέκυψε το ενδιαφέρον,είπε: 
    "Η αλήθεια είναι πως όταν ενημερώθηκα για την πρόταση του Παναθηναϊκού πολλά πέρασαν από το μυαλό μου. Προσπάθησα να κρατήσω μόνο τα θετικά και να δω τα καλά της προοπτικής. Και αυτό έκανα. Κράτησα στις σκέψεις μου μόνο το μπασκετικό κομμάτι και δεν άργησα να δώσω την θετική μου απάντηση στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού".

    Για τις προτάσεις που είχε και το λόγο που προτίμησε τον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Υπήρχε μια πάρα πολύ σωστή προσέγγιση από την πλευρά του Παναθηναϊκού προς εμένα. Μίλησα με τον προπονητή της ομάδας, μίλησα με τους ανθρώπους της διοίκησης και με έπεισαν πολύ εύκολα. Μου μίλησαν σωστά, μου εξήγησαν τι θέλουν από εμένα και όπως είπα και πριν με έπεισαν πολύ εύκολα. Άλλωστε και μόνο το όνομα του Παναθηναϊκού είναι ανταγωνιστικό από μόνο του. Αλήθεια, είχα κάποιες προτάσεις, αλλά η επιλογή μου ήταν ο Παναθηναϊκός, γιατί μου παρείχε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες".

     Για τους στόχους του Παναθηναϊκού,είπε:
    "Δεν είμαι άνθρωπος που λέω μεγάλα λόγια, δεν μου ταιριάζουν ιδιαίτερα. Όλοι γνωρίζουν και γνωρίζουμε ποιος είναι ο Παναθηναϊκός και ότι πάντα στοχεύει ψηλά. Αν όμως δούμε από τώρα τη γραμμή τερματισμού, θα έχουμε χάσει το παιχνίδι. Η λογική είναι μία: Να ξεκινήσουμε βήμα-βήμα και να προχωρήσουμε μέσα από τη δουλειά που θα γίνεται σε καθημερινή βάση. Η ομάδα έχει διατηρήσει έναν πραγματικά αξιόλογο κορμό από πέρυσι, έχει αποδείξει τι δυνατότητες έχει και αυτό που θα πρέπει να κάνουμε εμείς τα νέα πρόσωπα, είναι να προσαρμοστούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να βοηθήσουμε κι εμείς από την πλευρά μας τον Παναθηναϊκό όσο περισσότερο μπορούμε".

    Για τους προσωπικούς του στόχους,είπε: 
    "Στόχος μου δεν είναι άλλος από το να καταφέρω να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους δικούς του στόχους. Θέλω μέσα από την δουλειά μου να καθιερωθώ στην ομάδα και να βοηθήσω όσο γίνεται περισσότερο. Ξέρω ότι μέσα από τις προπονήσεις θα μπορέσω να γίνω και εγώ καλύτερος, να βελτιωθώ και να βοηθήσω ακόμα πιο πολύ".

    Για τον επαναπατρισμό του,είπε: 
    "Δεν θα πω ψέματα αλλά στην αρχή της μεταγραφικής περιόδου δεν ήταν πρωταρχικός μου στόχος να επιστρέψω στην Ελλάδα. Όμως έτσι όπως κύλησαν τα πράγματα είμαι σίγουρος ότι πήρα την καλύτερη απόφαση και έπραξα απολύτως σωστά. Λειτούργησα απολύτως επαγγελματικά και μπασκετικά. Ούτε συναισθηματισμοί, ούτε τίποτα... Τα συναισθήματα εμφανίζονται με τον καιρό. Βέβαια, είναι πάρα πολύ καλό για εμένα που επέστρεψα στην χώρα μου".

    Για το μήνυμά του στον κόσμο του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Δεν είμαι άνθρωπος των υποσχέσεων. Το μόνο που μπορώ να πω στους φιλάθλους της ομάδας είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τον Παναθηναϊκό. Θα είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στον Παναθηναϊκό και θα δώσω το 1000% των δυνάμεών του".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad