Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΕΡΓΚ: "ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ"

    Μπορεί ο Μάρκους Μπεργκ να μην είναι ακόμα έτοιμος, άλλα στην πρώτη του επαφή με την μπάλα την έστειλε στα δίχτυα και μάλιστα στο ντεμπούτο της ομάδας στο πρωτάθλημα...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε ο άσος των πράσινων:

    Για τη νίκη και το πρώτο του γκολ, είπε:
    "Έχω καλή αίσθηση από την πρώτη μας εμφάνιση, κάναμε μια καλή αρχή. Υπήρχε μια πολύ καλή ατμόσφαιρα και ήθελα να παίξω. Σίγουρα είχαμε άγχος, θέλαμε τη νίκη κι ακόμα χρειαζόμαστε χρόνο για να δέσουμε, όμως, δείξαμε πως θέλαμε πάρα πολύ να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και κάναμε ότι μπορούσαμε για να τα καταφέρουμε. Πιστεύω πως θα είμαστε ακόμα καλύτεροι στη συνέχεια και θα πετύχουμε τους στόχους μας.
    Προσπαθώ κάθε μέρα να είμαι καλύτερος και να ξεπεράσω τα προβλήματα που είχα. Πιστεύω ότι θα είμαι καλύτερος από σήμερα την επόμενη φορά κι αν όλα πάνε καλά, να σκοράρω ξανά. Δεν ξέρω πότε θα είμαι 100% έτοιμος, ευελπιστώ όμως να μην έχω προβλήματα και να βελτιώνομαι έτσι ώστε να βοηθήσω την ομάδα μου".

    Για το αν η ομάδα θέλει χρόνο για να βελτιωθεί, είπε: 
    "Ελπίζω να βελτιωθούμε, να γνωριστούμε καλύτερα γιατί είμαστε μια νέα ομάδα και να είμαστε όλοι μαζί σε κάθε παιχνίδι. Πιστεύω ότι με τα παιχνίδια θα γινόμαστε καλύτεροι και θα καταφέρουμε να προχωρήσουμε με επιτυχία στο μέλλον".

    Ενώ για το αν πιστεύει πως θα έρθει η κλήση από την Εθνική της χώρας του μέσω του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Πάντα έχω στο μυαλό μου να καταφέρω να παίξω πάλι στην Εθνική μου ομάδα, όμως, το πιο σημαντικό είναι να πάω καλά εδώ και να βοηθήσω όσο μπορώ τον Παναθηναϊκό. Αν συμβεί αυτό, τότε θα είμαι σε θέση να ελπίζω και για την επιστροφή μου στην Εθνική Σουηδίας".

    Για το αν μπορεί ο Παναθηναϊκός να στοχεύσει ψηλά,είπε: 
    "Είμαστε μια νέα ομάδα, πρέπει να αρχίσουμε να παίζουμε καλά και να βελτιωθούμε. Το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι εύκολο και σκοπεύουμε να προσπαθήσουμε όσο γίνεται για να πρωταγωνιστήσουμε και να τα καταφέρουμε".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad