Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΕΝΑ ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ"

    Ο Γιονας Μασιουλις μίλησε για την παραμονή του στον Εξαστερο Παναθηναϊκό και για τον επεισοδιακό περσινό τρίτο τελικό του πρωταθλήματος...

    Απόσπασμα των όσων δήλωσε σε μμε  της Λιθουανίας:

    Για την παραμονή του στον Παναθηναϊκό,είπε: "Ήθελα να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό. Η καθυστέρηση στην ανανέωση του συμβολαίου μου είχε να κάνει με τα χρήματα. Δεν κατάλαβα ακριβώς, γιατί η ομάδα μου προσέφερε νέο συμβόλαιο, αλλά στο τέλος, η πρότασή της ήταν η καλύτερη και πιο ελκυστική. Ήθελα πραγματικά να παραμείνω στην ομάδα. Δεν θα πήγαινα να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό, ο οποίος δεν μου έκανε κάποια πρόταση. Στην Ελλάδα δεν είναι εύκολο να πας στον “εχθρό” και όταν πας, θα πρέπει να είσαι έτοιμος για… μάχη".

    Για τους περσινούς τελικούς της Α1,είπε: 
    "Η αλήθεια είναι πως για πρώτη φορά στη ζωή μου, ήρθαν στα αποδυτήρια διαιτητές, κομισάριοι, για να μου πουν ότι κατέκτησα το πρωτάθλημα. Για να είμαστε ειλικρινείς, όλα ήταν ήρεμα στους τελικούς, μέχρι το τελευταίο παιχνίδι. Οι οπαδοί ξέφυγαν και η αστυνομία απέτυχε να τηρήσει την ασφάλεια. Πιστεύω πως ήταν σωστή η απόφαση, να σταματήσει ο τελικός".

    Editorial:(greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad