Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ"

    Ο Μαικ Μπατιστ έφτασε στην Αθήνα και ετοιμάζεται να ενσωματωθεί στην προετοιμασία του Εξαστερου Παναθηναϊκού για τη νέα σεζόν...

    Χαρακτηριστικά οι δηλώσεις του:

    Για την επιστροφή του, είπε:
    "Πουθενά δεν είναι σαν στο σπίτι σου. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θέλω να βοηθήσω ξανά την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ. Η ομάδα, η χώρα και οι πολύ καλές μου σχέσεις με όλους στην ομάδα, με οδήγησαν στην επιστροφή. Πάντα θεωρούσα τον Παναθηναϊκό σαν δεύτερο σπίτι μου. Η σεζόν που πέρασε δεν ήταν εύκολη για μένα, οπότε πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι πάλι εδώ".

    Για τον αν μετάνιωσε που άφησε τον Παναθηναϊκό πέρσι,είπε:
    "Δεν έχω μετανιώσει για κάτι... Επέστρεψα πλέον. Σκέφτομαι μόνο το παρόν, το μέλλον και ποτέ το παρελθόν... Δεν μετανιώνω γιατί ότι έγινε, ανήκει στο παρελθόν. Kι εγώ θέλω να ζήσω τη στιγμή. Όπως ξαναείπα είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να βοηθήσω την ομάδα, όπως μπορώ".

    Για τον κολλητό του Διαμαντίδη και αν ανυπομονεί να τον συναντήσει, με χαμόγελο,είπε: 
    "Ο Διαμαντίδης είναι ένας παίκτης που λατρεύεις να παίζεις μαζί του, αλλά ο Παναθηναϊκός έχει πολλούς καλούς παίκτες. Πάντα σεβόμουν τους γκαρντ στην καριέρα μου και ανυπομονώ να γνωρίσω τα παιδιά την επόμενη εβδομάδα. Πρέπει να δουλέψουμε από την πρώτη μέχρι την τελευταία μέρα για να πετύχουμε τους στόχους μας".

    Για τους στόχους,είπε:
    "Είναι πάντα οι ίδιοι για τον Μπατίστ των 9 χρόνων στον Παναθηναϊκό... "Κάθε χρόνο οι στόχοι είναι πάντα οι ίδιοι. Θέλουμε να κερδίσουμε κάθε τίτλο. Αυτός είναι ο στόχος. Τίποτα δεν θα είναι εύκολο, πάντα είναι δύσκολο. Είναι μία πρόκληση για όλους, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου".

    Για τους νέους του συμπαίκτες, είπε: 
    "Βιαστείτε, ελάτε στην Αθήνα. Νομίζω πως είμαι ο πρώτος που ήρθε. Ήθελα να έρθω νωρίτερα γιατί ήθελα να χαλαρώσω λίγο πριν ξεκινήσουν οι προπονήσεις. Θα τακτοποιηθώ και μετά θα βάλω και πάλι τα αθλητικά μου και θα το απολαύσω".
    -----------------------------------------------
    Επίσης με μήνυμα τους στις επίσημες σελίδες κοινωνικής δικτυώσεις, οι ΚΑΕ και ο Ερασιτέχνης καλωσόρισαν τον Μαικ! 

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad