Header Ads

  • Breaking Green News

    ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΠΡΑΝΙΤΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

    Ο Ντάνιελ Πρανιτς έφτασε στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό! Ο Κροάτης άσος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την έλευση του στο Τριφύλλι...

    Πρόκειται για μια μεγάλη μεταγραφή όχι μόνο για τον Παναθηναϊκό, αλλά και για την Ελλάδα. Η αξία του είναι γνωστή με μεγάλες παρουσίες στην Χερενφειν, την Μπαγερν Μοναχου, την Σπορτινγκ Λισαβονας αλλά και με την Εθνική Κροατίας. Με τους Βαβαρούς έχει κατακτήσει τίτλους, έχει παει τελικούς Τσαμπιονς Λιγκ και γενικά η καριέρα του είναι γεμάτη διακρίσεις! 

    -Αποσπάσματα των πρώτων δηλώσεων του  Κροατη άσου:

    Για την έλευση σου στον Παναθηναϊκό,είπε...
    "Θέλω να χαιρετήσω τους οπαδούς του Παναθηναϊκού και να εκφράσω την χαρά μου που είμαι εδώ".

    Ποιος είναι ο πρώτος σου στόχος με τον Παναθηναϊκό,είπε... 
    "Θα δούμε, προέχει να δω την ομάδα και να γνωριστώ με τους συμπαίκτες μου. Να μπω στις προπονήσεις και μετά θα δούμε. Ο Παναθηναϊκός είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και θα πρέπει να κάνουμε πολλές νίκες και να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Ξέρω ότι πέρυσι αντιμετώπισε προβλήματα η ομάδα και δεν έπαιξε καλά, αλλά αυτή την σεζόν θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και θα δούμε τι θα πετύχουμε".

    Για το πότε πιστεύει ότι θα είναι έτοιμος,είπε... 
    "Δεν το γνωρίζω ακόμα, πρώτα θα μιλήσω με τον προπονητή. Προφανώς αυτή την στιγμή δεν είμαι έτοιμος να παίξω άμεσα, ίσως σε 2 εβδομάδες. Υπάρχει η διακοπή λόγω των Εθνικών και θα μπορέσω να προπονηθώ, μετά την διακοπή πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος".

    Για τον Γιάννη Αναστασίου,είπε... 
    "Ξέρω τον Αναστασίου από την Ολλανδία, όταν έπαιζε στον Άγιαξ είχαμε γνωριστεί. Μίλησα πολλές ώρες μαζί του πριν αποφασίσω, μου είπε τα πάντα για την ομάδα και με έπεισε να έρθω. Θέλω να παίξω και πιστεύω ότι πήρα την καλύτερη απόφαση".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad