Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΡΑΝΙΤΣ: "ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ"

    Παρουσιάστηκαν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Παναθηναϊκού και την παράσταση έκλεψε ο παιχταράς Πράνιτς, που έδειξε να ξέρει από την πρώτη στιγμή που ήρθε...

    Όμως και οι άλλοι τρεις παίχτες έχουν την δικη τους άξια, αλλοι πολύ άλλοι λίγο ή προσπαθούν να αποκτήσουν αξία. Ο Ατζαγκουν είναι σε αυτούς που έχουν δείξει πως αξίζουν να είναι σε μια μεγάλη ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό γιατί μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά και θα το κάνει για να επιβεβαιωθεί!

    -Οι πρώτες  δηλώσεις του Πρανιτς:

    Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό, είπε...
    "Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Ήταν προτεραιότητα μου να είμαι εδώ στον Παναθηναϊκό. Εδώ και δυο μήνες είχα μιλήσει με τον Αναστασίου. Μετά από πολλές μάχες με την Σπορτινγκ είμαι εδώ. Ήταν δύσκολα γιατί έκανα προπονήσεις με την δεύτερη ομάδα. Ευτυχώς υπάρχει η διακοπή και πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος για το επόμενο παιχνίδι!"

    Για το αν είναι έτοιμος να γίνει ο ηγέτης της ομάδας,είπε...
    "Όλοι αυτό περιμένουν από εμένα. Είμαι έτοιμος για αυτόν τον ρόλο.Μαζί με τους άλλους έμπειρους να αναλάβουμε την ευθύνη να καθοδηγησουμε τα νέα παιδιά που είναι καλοί παίκτες. Έχω την εμπειρία και αλλοι που είναι τώρα στην ομάδα. Όλοι μαζί μπορούμε. Οι νέοι έχουν πολλά να μάθουν και να γίνουν καλύτεροι. Θέλουμε και τον κόσμο δίπλα μας για να μας βοηθήσουν".

    Σε ποια θέση πιστεύεις πως μπορείς να προσφέρεις περισσότερα,είπε...
    "Μπορώ να παίξω παντού! Στα αριστερά αλλά ως αριστερός μέσος έχω περισσότερη εμπιστοσύνη. Φυσικά ο προπονητής αποφασίζει και εγώ είμαι έτοιμος να αγωνιστώ οπουδήποτε για το καλό της ομάδας".

    Για τις πρώτες εντυπώσεις από την ομάδα και την Λεωφόρο,είπε...
    "Είχα δει την πρεμιέρα στη τηλεόραση. Στο ματς με την Βέροια ήμασταν καλύτεροι αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Μια νέα ομάδα όταν δέχεται γκολ είναι δύσκολα. Το είπα και στον πρόεδρο μετά το 1-1 πως τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Ήταν κακό αποτέλεσμα αλλά είδα η ομάδα προσπαθεί να παίξει καλά. Όλοι περιμένουμε νίκες και θα κάνουμε τα πάντα για αυτό. Η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική, προσπαθεί ο κόσμος να στηρίξει την ομάδα και αυτό θα μας βοηθήσει".
    --------------
    -Οι άλλες τρεις μεταγραφές δήλωσαν:

    Ατζαγκουν:
    "Γεια σας, είμαι ο Αμπντούλ Ατζαγκούν από τη Νιγηρία. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να αρχίσω εδώ την καριέρα μου σε έναν μεγάλο σύλλογο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι με επέλεξαν. Είναι μεγάλη μου χαρά που βρίσκομαι εδώ. Αγαπώ την Ελλάδα, αγαπώ τον Παναθηναϊκό και θέλω να πω στον κόσμο ότι δεν θα σας απογοητεύσω».

    Κλωναριδης:
    " Έπαιξα στην ΑΕΚ, στην Γαλλία τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά και όταν έμαθα για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού και μίλησα με τον Νίκο Νταμπίζα, έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο τον ατζέντη μου και του ζητούσα να τελειώσει αυτή η μεταγραφή, γιατί ήθελα να παίξω στον Παναθηναϊκό. Έψαχνα λύση με τη Λιλ και τα πράγματα δεν ήταν εύκολα στην αρχή, προσπαθούσα να βρούμε λύση, τη βρήκαμε και βρίσκομαι εδώ, κάτι που με κάνει χαρούμενο. Ο Παναθηναϊκός έχει καλούς παίκτες και περιμένω συναγωνισμό, όμως θα δουλέψω σκληρά για να τα καταφέρω".

    Για το πότε είσαι έτοιμος για να αγωνιστεί, είπε...
    "Τώρα! Έκανα καθημερινά προπονήσεις με τη Λιλ επί δύο μήνες, οπότε είμαι σε καλή κατάσταση".

    Μπαλμποα:
    "Είμαι χαρούμενος που είμαι σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στην Ευρώπη και θέλω να ευχαριστήσω όσους βοήθησαν για να είμαι εδώ. Έχω πολλά να μάθω αλλά πιστεύω στον εαυτό μου. Αυτή την στιγμή πρότυπο μου είναι ο Λουις Σουαρες και θέλω να του μοιάσω".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad