Header Ads

  • Breaking Green News

    ΥΜΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΓΚΕΡΟΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!

    Ο Λουτσιάνο Φιγκερόα παρουσιάστηκε και επίσημα από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με τον Αργεντινό άσο να δηλώνει ενθουσιασμένος, υμνώντας την ομάδα και τον κόσμο...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε ο γκολεαδορ:

    Για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό,είπε:
    "Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω σε αυτόν τον τόσο μεγάλο σύλλογο, εδώ που ήμουν και πέρυσι. Είμαι πολύ χαρούμενος που φτάσαμε σε μια συμφωνία κι έτσι έγινε εφικτή η επιστροφή. Πέρυσι ήταν πάρα πολύ όμορφα. Θέλω να ευχαριστήσω το σύλλογο γιατί πέρυσι είχα έρθει από τραυματισμό και ο Παναθηναϊκός μου άνοιξε την πόρτα να παίξω και πάλι. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και στους αγώνες και στις προπονήσεις".

    Για την αγάπη του κόσμου του Παναθηναϊκού προς το πρόσωπό του,είπε: 
    "Πραγματικά είναι ευχάριστο να ακούω τόσο καλά λόγια από τους φιλάθλους. Ξέρω ότι με αγαπούν πάρα πολύ. Θυμάμαι πέρυσι όταν οι φίλαθλοι έκαναν ένα τραγούδι με το όνομά μου. Το σκέφτομαι και ανατριχιάζω. Επομένως έχω έρθει με πολύ μεγάλη όρεξη. Θα ζητήσω λίγη πίστωση χρόνου γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έπαιξα για τρεις μήνες, είχα έναν προσωπικό γυμναστή αλλά δεν είχα επαφή με τη μπάλα. Την αγάπη τη βλέπω τώρα και στο δρόμο και είναι πολύ σημαντικό".

    Για τον αγωνιστικό στόχο του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Η αλήθεια είναι ότι ακόμα ο δρόμος είναι μακρύς. Υπήρξαν κάποια στραβοπατήματα αλλά σκοπός μας είναι να βελτιωθούμε. Όλοι μας αυτό θα επιδιώξουμε και είναι πολύ σημαντικό όλοι μαζί να προσπαθήσουμε για το καλύτερο".

    Για το δικό του στόχος που είναι τα γκολ,είπε: 
    "Είμαι πολύ αισιόδοξος και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Το πιο σημαντικό είναι να παίζει καλά η ομάδα και εάν έρθουν δικά μου γκολ ακόμα καλύτερα. Στόχος μου να βοηθάω την ομάδα και να είμαι πάντα στην περιοχή σε θέση για γκολ".

    Για την επιστροφή του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο,είπε: 
    "Είναι πολύ θετικό γιατί είναι ένα γήπεδο που αρέσει στον φίλαθλο. Είναι πιο μικρό και ο αντίπαλος νιώθει την πίεση. Μακάρι οι στόχοι μας να εκπληρωθούν γιατί το αξίζει και ο σύλλογος και οι φίλαθλοι που κατανοώ ότι υποφέρουν αυτές τις στιγμές. Η πίεση που θα ασκήσει ο κόσμος στον αντίπαλο είναι πολύ θετικό".

    Για την κόντρα με τον Σαβιόλα στο ντέρμπι,είπε: 
    "Δεν ξέρω τι θα γραφτεί στην Αργεντινή. Θα κάνουμε το παν για να δώσουμε χαρά στους φιλάθλους μας. Το πιο σημαντικό είναι η νίκη σε αυτό το ντέρμπι".

    Για τον Μάρκους Μπεργκ,είπε: 
    "Τον Μπεργκ δεν τον έχω δει να παίζει αλλά μόνο στην προπόνηση. Είναι ένας σημαντικός παίκτης. Εάν παίξουμε μαζί θα είναι πολύ καλό, εάν όχι θα υπάρχει πίεση στον αντίπαλο αφού θα υπάρχει ένας ακόμα καλός επιθετικός έτοιμος να αγωνιστεί".

    Editorial: (greenarea team)


    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad