Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΡΑΝΙΤΣ: "ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ"

    Από τους πολύτιμους στη νίκη επί του Αστερα Τρίπολης, Ντάνιελ Πρανιτς, μίλησε για την σταδιακή βελτίωση της ομάδας και την μεγάλη στήριξη του κόσμου...

    Χαρακτηριστικά όσα δήλωσε ο άσος των πράσινων:

    Για το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης,είπε: 
    "Γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι παιχνίδι με το παιχνίδι, σήμερα παίξαμε πραγματικά σαν ομάδα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που νικήσαμε για τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι. Πιστεύω πως όλοι στο γήπεδο ήταν ικανοποιημένοι με τον τρόπο που παίξαμε και με τη νίκη που πήραμε. Αξίζαμε τους τρεις βαθμούς και μπορούσαμε να τους έχουμε πάρει πιο εύκολα. Θέλουμε να πάμε βήμα-βήμα για να καταφέρουμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα αυτή τη σεζόν".

    Για την προσωπική του απόδοση,είπε: 
    "Όπως και η ομάδα, έτσι κι εγώ πάω παιχνίδι με το παιχνίδι. Για εμένα είναι σημαντικό που έχω αρχίσει να παίρνω παιχνίδια στα πόδια μου. Σήμερα έπαιξα 90 λεπτά και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος για αυτό, γιατί δεν έχω κάνει καλή προετοιμασία, δεν προπονήθηκα με την ομάδα από την αρχή. Είναι πολύ σημαντικό που έχω παίξει τρία-τέσσερα ματς συνεχόμενα χωρίς πρόβλημα και πιστεύω πως η συνέχεια θα είναι πολύ καλύτερη".

    Για τη Λεωφόρο και πόσο βοηθάει την ομάδα,είπε: 
    "Η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετική, έτσι ήταν και σήμερα όπως πάντα. Φυσικά και μας βοηθάει πάρα πολύ ο κόσμος μας. Είναι πολύ σημαντικό για αυτή την ομάδα να έχει τον κόσμο στο πλευρό της. Στο γήπεδο μας είμαστε «ένα» ομάδα και κόσμος, κι αυτό είναι κάτι που χρειαζόμαστε, κυρίως τα νέα παιδιά που έχουμε στο ρόστερ. Έτσι γίνεται πιο εύκολο και για αυτούς να αποδώσουν σύμφωνα με αυτά που μπορούν".

    Ένα μήνυμα στον κόσμο για τη συνέχεια,είπε: 
    "Ελπίζω να ικανοποιήσαμε τους οπαδούς μας σήμερα. Θέλω να τους ευχαριστήσω και να τους ζητήσω να συνεχίσουν να στηρίζουν την ομάδα και στη συνέχεια. Εμείς από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να τους δώσουμε κι άλλες χαρές ως το τέλος της χρονιάς".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad