Header Ads

  • Breaking Green News

    EUROLEAGUE: Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ 4ΑΣΤΕΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ!

    Ακόμα ένα αποθεωτικό αφιέρωμα του Euroleague.tv για τον καλύτερο παίχτης της Ευρώπης, τον Δημήτρη Διαμαντίδη...(VIDEO)

    Στο βίντεο μιλάνε εκτός του Διαμαντίδη και οι Νίκος Ζήσης, Ρόμειν Σάτο που τον αποθεώνουν για τα αγωνιστικά του χαρίσματα στο παρκέ...!

    Ζήσης:

    "Δεν είναι εύκολο να σταματήσεις τον Δημήτρη στη διάρκεια του παιχνιδιού. Μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα στο γήπεδο, οπότε πάντα είναι χρήσιμος στην ομάδα του".

    Σάτο:

    "Ο Δημήτρης μπορεί να σκοράρει, να παίξει άμυνα. Να κάνει πολλά διαφορετικά πράγματα. Τον ενδιαφέρει μόνος πως θα βοηθήσει να κερδίσει η ομάδα του".

    Ενώ με την σειρά του ο 3D είπε: 

    "Νοιώθω υπέροχα σίγουρα. Είναι μεγάλη τιμή για μένα να παραλαμβάνω όλα αυτά τα βραβεία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και το τεχνικό τιμ της ομάδας. Είμαι χαρούμενος για μένα όπως είπα και πριν είναι μεγάλη τιμή και θα προσπαθήσουμε να είμαστε υγιείς ώστε και του χρόνου να είμαστε εδώ για ένα ακόμη".

    "Είμαι πολύ χαρούμενος. Είμαι υπερήφανος για τους συμπαίκτες μου, το τεχνικό τιμ της ομάδας και όλο τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Είναι όλοι υπέροχοι".

    To βίντεο κλείνει με τον σχολιαστή να μιλάει στα ελληνικά και να λέει:

    "Μπράβο μήτρο, μπράβο".

    -VIDEO: 



    Editorial:(greenarea team)


    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad