Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΜΑΣ ΤΑ 'ΠΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ..."

    Καλώς τα παιδιά...Ήρθε και έκανε την δήλωση που έχουν πει πάρα πολλοί..."ήρθα για τίτλους", στο τέλος πήραν το τίποτα...

    Το νέο απόκτημα του Άτιτλου...Ματ Χαουαρντ έκανε διάφορες δηλώσεις που ούτε αυτός τις πιστεύει ή το πιο πιθανό τον δασκάλεψαν
    να τα πει...

    Διαβάστε απόσπασμα των όσων είπε...

    "Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει στον Ολυμπιακό, είναι μία νέα προοπτική για μένα στην καριέρα μου. Στο κολλέγιο είναι παρεμφερές το μπάσκετ που παίζεται με το ευρωπαϊκό. Έχω δει τον Ολυμπιακό από βίντεο στο YouTube, έχω ρωτήσει και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Πρόκειται για μία πολύ μεγάλη ομάδα".

    "Έχω βελτιώσει το σουτ μου την τελευταία μου χρονιά στο κολλέγιο. Ξέρω ότι θα παίξω για έναν κόουτς, θρύλο του ευρωπαϊκού μπάσκετ και θα προσπαθήσω να κάνω ότι μου ζητήσει για να κατακτήσει η ομάδα τίτλους".


    Ρε κολεγιόπαιδο τι λέει... Έρχεται σε μια ομάδα που έχει δει στο YouTube...ε βέβαια που αλλού να μάθει για τους ανύπαρκτους...μεγάλη τιμή αυτό για την ομάδα του ΤΙΠΟΤΑ.

    Όσο για το δεύτερο δεν στα είπαν καλά...Θρύλος του Ευρωπαϊκού μπάσκετ είναι άλλος και ο πελατάκος Ντούντα...Ζέλικο Ομπράντοβιτς τον λένε και θα σε γλεντήσει κασι εσένα καλά...!!!

    Για τον τίτλο που θες...θα πάρεις μια κούπα του καφέ δωράκι από τον Μπατίστ για να μην κλαις!

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad