Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΕΚΑ: "ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Παρουσιάστηκε πριν λίγα λεπτα το νέο απόκτημα του Παναθηναϊκού, ο Πορτογάλος Ζέκα και έκανε δηλώσεις θαυμασμού για το Τριφύλλι...

    -Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

    Αρχικά δήλωσε..."είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι σε έναν πολύ σημαντικό σύλλογο» και υπογράμμισε λέγοντας ότι «θα κάνω τα πάντα για τον Παναθηναϊκό. Ελπίζω στο τέλος της χρονιάς να έχουμε κατακτήσει πολλούς τίτλους και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι".

    Σε τι αγωνιστική κατάσταση βρίσκεσαι?
    "Κάνω προπονήσεις εδώ και δύο εβδομάδες, αλλά δεν είμαι ακόμα στο 100%! Πιστεύω όμως ότι πολύ γρήγορα θα είμαι στη διάθεση του προπονητή μου. Σίγουρα είμαι έτοιμος να δουλέψω με τους παίκτες και τον προπονητή μου ώστε να βοηθήσω όσο μπορώ για να υλοποιήσω τις προσδοκίες που έχει ο Παναθηναϊκός".

    Τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σου ποια είναι?
    "Είμαι γρήγορος παίκτης που δουλεύει για την ομάδα. Πιστεύω πως έχω καλή τεχνική κατάρτιση και θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου".

    Σε ποιες θέσεις σου αρέσει και μπορείς να παίξεις?
    "Μπορώ να παίξω τόσο δεξιά όσο και αριστερά, αλλά και στον άξονα".

    Για τον Ζεσουάλδο Φερέιρα? 
    "Είναι εξαιρετικός επαγγελματίας και είναι η ιδιαίτερη η χαρά μου που θα εργαστώ μαζί του".

    Editorial: (greenarea team) 


    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad