Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ..."

    Την επιθυμία του κάποια μέρα να επιστρέψει και να κλείσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό, εξέφρασε σε συνέντευξη του ο Τζιμπρίλαρος...

    -Αποσπάσματα από όσα είπε για το Τριφύλλι στο κορυφαίο περιοδικό, France Football:

    "Θα μπορούσα να κλείσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό. Βρισκόμουν σε μία κομβική ηλικία. Είμαι πλέον 30 ετών. Έπρεπε να επιλέξω. Είτε θα ολοκλήρωνα την καριέρα μου στην Ελλάδα, είτε θα έδινα στον εαυτό μου μία νέα πρόκληση. Ήταν ώρα να επιστρέψω δυναμικά. Αυτό ένιωσα και αυτό έκανα".

    "Τα οικονομικά προβλήματα στην Ελλάδα επηρέασαν και τον αθλητισμό. Στην Ελλάδα όλα είναι πιθανά. Συμβαίνουν παράξενα πράγματα κάπου-κάπου. Το ποδόσφαιρο ήταν αδύνατο να γλιτώσει από αυτά. Η ομάδα είχε ανάγκη να με αφήσει. Αναζήτησα τον επόμενο σταθμό στην καριέρα μου σε ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα της Ευρώπης και τα κατάφερα. Επέλεξα το Καμπιονάτο και τη Λάτσιο".

    Για  το "δέσιμο" που έχει με τον κόσμιο και την ομάδα του Παναθηναϊκού,είπε:
    "Όλες οι ομάδες στις οποίες αγωνίστηκα έχουν κάτι το ξεχωριστό. Δεν μπορείς να τις χαρακτηρίσεις... ήρεμες. Η Σοσό, η Μαρσέιγ, η Λίβερπουλ, ο Παναθηναϊκός και τώρα η Λάτσιο, αντιστοιχούν στην ιδιοσυγκρασία μου".

    O Γάλλος σούπερ σταρ ρωτήθηκε και για τους "τρικολόρ", λέγοντας: 
    "Δεν έχω πει την τελευταία μου λέξη. Θα κάνω τα πάντα για να επιστρέψω. Την ημέρα που θα σταματήσω το ποδόσφαιρο θα μπορείτε να πείτε ότι πέθανα. Όχι όμως πριν από αυτό..."

     Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad