Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ: "ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΕΠΕΝΔΥΤΗ..."

    Ο Ανδρέας Βγενόπουλος με ανακοίνωση του τονίζει πως η προσπάθεια του απέτυχε, αλλά θα είναι κοντά στην ομάδα και στο μέλλον...


    Κατάλαβε και ο ίδιος πως τα πράγματα σοβαρεύουν με τους Άραβες και ας ήταν δύσπιστος στην αρχή, ξέρει πλέον αφού έχει ενημερωθεί, ότι μόνο έτσι ο Παναθηναϊκός θα απογειωθεί για τα καλά, γιατί με την δίκη του λύση απλά θα υπήρχε μια προσωρινή σωτήρια.

     -Αναλυτικά η ανακοίνωση:

    "Η πρωτοβουλία μου για τη σωτηρία του Παναθηναϊκού ολοκληρώθηκε με αποτυχία. Σήμερα, όπως εμφανίζεται τουλάχιστον, υπάρχουν πλέον και άλλες προτάσεις που μιλούν όχι για απλή σωτηρία αλλά για ένα εξαιρετικό μέλλον για την ομάδα μας. Εύχομαι να είναι πραγματικότητα και να υλοποιηθούν.

    Προφανώς, για το καλό του Παναθηναϊκού, είμαι έτοιμος να συμπράξω με όποιο τρόπο επιθυμεί οποιοδήποτε σοβαρός επενδυτής: Από την δωρεάν παραχώρηση των μετοχών μου μέχρι τη συμμετοχή μου σε νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου".

    Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad