Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΟΥΛΑΕΙ ΦΟΥΜΑΡΑ Η' ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ;

    Ο DeepGreen με δόση χιούμορ γράφει: "Με λένε Ι.Β.Β. και κατέχω το πλειοψηφικό πακέτο μιας μεγάλης ομάδας και κάποια στιγμή εμφανίζομαι στους δημοσιογράφους και αφού μιλήσω επί 2 ώρες για το μεγαλείο της οικογένειας μου και κατακεραυνώσω τους συνεταίρους μου...

    Aνακοινώνω ότι η οικογένεια μου δεν θέλει στο εξής να έχει οποιαδήποτε ανάμιξη με τα κοινά της ομάδας.

    Τι έχω και τι δεν έχω κάνει, σύμφωνα με όσα ισχύουν σε Α.Ε. με μετοχική σύνθεση, αλλά κυρίως με βάση το ενδιαφέρον που επικαλούμαι ότι είχε πάντα η οικογένεια μου για την ομάδα και το μέλλον της:
    1. Δεν απευθύνθηκα στους άλλους μετόχους για να διαθέσω πρώτα σε αυτούς τις μετοχές μου.

    2. Με την ανακοίνωση της αποχώρησης μου, κήρυξα ένα νέο πόλεμο στους μετόχους που θα μπορούσαν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, αντί να τους τείνω το χέρι για την ομαλή συνέχεια της ομάδας.

    3. Δεν προστάτεψα την ομάδα ώστε μέσα από τα μέσα ενημέρωσης που διαθέτω να μην χαλάσει το κλίμα στο ξεκίνημα της αγωνιστικής περιόδου. Αντίθετα, πυροδότησα ένα κλίμα διχόνοιας και πολέμου.

    4. Προσπάθησα βέβαια και με την ισχύ των Μέσων Ενημέρωσης που διαθέτω ή και ελέγχω, να μεταφέρω την ευθύνη αυτού του κακού κλίματος στον μέτοχο που εξεδήλωσε ενδιαφέρον να αναλάβει την ομάδα.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν.

    Είμαι ο Ι.Β.Β., σας έχω πει: «Ξεχάστε μας» και στην συνέχεια κάνω ότι είναι δυνατόν για να μην υπάρξει ομαλή εξέλιξη στο μετοχικό σχήμα της ομάδας. Κι ενώ έχω δηλώσει ότι δεν θα ασχοληθώ ποτέ ξανά με την ομάδα, αφού αδρανοποιώ τις μετοχές μου, ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ και ελέγχω ποιος πλησιάζει τις μετοχές για να είμαι αυτός που θα αποφασίσω που θα πάνε.

    Δεν έκανα το εξής απλό: ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ, αφού τους καλέσω προηγουμένως για να τους εξηγήσω ότι η οικογένεια μου αποχωρεί, πετυχαίνοντας να επικρατήσει ειρήνη για όσα έχουν γίνει στο παρελθόν.

    ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ.
    ΕΚΑΝΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!Γιατί;

    Και ξαφνικά εκεί που όλα δείχνουν ότι έχω στριμωχτεί και δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά να ξεκαθαρίσω τη θέση μου για το γηπεδικό, ένα «θείο δώρο» προκύπτει εξ Ανατολών.
    Και το όνομα αυτού Στράκας (ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε).

    Και οι στρακαστρούκες αρχίζουν να πέφτουν σκορπώντας αβεβαιότητα στις τάξεις των οπαδών, που και πάλι χωρίζονται σε αυτούς που είναι πρόθυμοι να φορέσουν με με μιας ένα σαρίκι αντί για το παραδοσιακό καπελάκι γηπέδου και σε εκείνους που συνιστούν ψυχραιμία διαβλέποντας ότι πρόκειται για ένα παραμύθι της Χαλιμάς.
    Και ενώ με το πέρασμα των ημερών οι στρακαστρούκες τελειώνουν και δεν έχει απομείνει πλέον κανένας εχέφρων οπαδός να πιστεύει στο Στράκα, τα περιθώρια για να αναλάβω δεσμεύσεις έναντι του γηπεδικού στενεύουν
    Κάνω μια – δυο επικοινωνιακές κινήσεις με τον διευθυντή μου, αλλά η απάντηση
    έρχεται αυτή τη φορά από μια Εταιρεία Επενδύσεων Διεθνούς φήμης και εγνωσμένης φερεγγυότητας.
    Η Εταιρεία αυτή καταθέτει επίσημα χαρτιά, σύμφωνα με τα οποία έχει έτοιμο πακέτο λύσης για την ΠΑΕ με σοβαρούς και μεγάλους επενδυτές.

    Ε τότε τι κάνω;
    Το σκέφτομαι ένα 24ωρο και αποφασίζω ότι πρέπει να συνεχίσω το παιχνίδι με το πριγκιπόπουλο του παραμυθιού. Δίνω λοιπόν την πληροφορία ότι είμαι έτοιμος να βάλω την υπογραφή μου κάτω από το συμφωνητικό παραχώρησης της ΠΑΕ στον Πρίγκιπα!
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΦΕΥΓΑ,
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΓΥΟΥΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑ
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΣΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΜΙΣΗΤΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 5-6 ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΓΥΡΙΣΑΝ ΟΛΑ ΑΝΩ – ΚΑΤΩ
    ΕΓΩ!!!"
    … السلام عليكم

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad