Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΠΙΣΩ..."

    Πολυαγαπημένες μου Γαυριέλες...Ξανά κοντά σας!!! Τί κάνετε ομορφούλια μου?? Πώς πάνε τα κεφάκια μας??? Όχι και πολύ καλά ε?? Εεεε....βέβαια...

    Πώς να είναι καλά άλλωστε...Αυτή τη βδομάδα τεντώσαμε στις φάπες...Μία με τον Ο.Φ.Η. , μία με τους Γερμαναράδες , μία με την Κάχα Φαποράλ...Έγινε ο σβέρκος μας σαν πανί απο ταυρομάχο...

    Καλά βρε αγαπούλες μου , αυτός ο Κοστάντζο...Μανταλάκια έχει στα χέρια?? Τί πράγμα είναι αυτός καλέ? Βρεγμένη γυψοσανίδα τον πετάς και του φεύγει απ'τα χέρια!!!

    Και του δίνουμε και ένα εκατομμυριάκι ζεστό το χρόνο??? Μη χειρότερα αγαπημένα μου Γανυμηδάκια...

    Αμ στο μπασκετάκι?? Τί θα γίνει φέτος γλυκά μου?? Μας βλέπω εκτός απο νωρίς..Πάνε τα όνειρα για final 4...Θα βλέπουμε τον εξάστερο να γίνεται εφτάστερος απο το καναπεδάκι μας στο σπίτι και θα κλαίμε τη μοίρα μας πάλι...

    Άαααχ και αυτό το χτεσινό τί ήταν πάλι??? Σφαγή!!! Κλοπή!!! Μας κλέψαν οι Γερμαναράδες,η παράγκα της Μέρκελ...Μας έσφαξαν μέσα στη Βεστφαλία...Μας έστησαν! Το τσούξιμο ήταν από πίσω...

    Τί είπα τώρα ομορφιές μου??

    Μάς έστησαν??? Μα εγώ νόμιζα πώς μόνο εμείς είχαμε το προνόμιο να στήνουμε παιχνίδια!!! Ααα!!! Δέν παίζω έτσι!!!! Μόνο ο Βαγγελούκος μου μπορεί να στήνει πρωταθλήματα και πιο παλιά ο Σωκρατάκος μου!!!

    Καλά τί έγινε πάλι γανυμηδούλια μου??? Αθωωθήκαμε είδα για τα επεισόδια με τον Εργοτελάκο ε?? Θα παίξουμε κανονικά με κόσμο με τον Παναθηναικό...Καλά ο Βαγγελούκος μας είναι άσσος!!! Φοβήθηκε μωρέ ο γλυκός μου με τα όσα βλέπει και σου λέει κάτσε να έχουμε τουλάχιστον κόσμο μην έρθουν πάλι και μας τινάξουν τα μπουριά στον αέρα...


    υ.γ: Δεν ξέρω αν το μάθατε γαυράκια-κλαψούρικα μου...? Από φέτος θα γυρίζονται και αραβικές τσόντες στην Ελλάδα...χαχαχα.

    Αυτά για σήμερα γλυκά μου..Σας φιλώ!!

    Editorial: "O δικός σας Γανυμηδούλης".
      

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad