Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Για τον Παναθηναϊκό, την Λάτσιο και για άλλα πολλά, μίλησε ο Τζιμπρίλ Σισέ σε συνέντευξη του...

    Αναλυτικά όσα είπε σε τηλεοπτικό σόου του σταρ του ΝΒΑ, Τόνι Πάρκερ, στη Γαλλική τηλεόραση:

    Για τον Παναθηναϊκό,είπε : 
    "Δεν μετάνιωσα που έφυγα από τον Παναθηναϊκό. Ήθελα να κάνω αυτό το βήμα. Ο Παναθηναϊκός θα είναι μία ομάδα που θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου. Έκανα σπουδαία πράγματα εκεί. Κερδίσαμε ένα πρωτάθλημα. Το να αλλάξεις επίπεδο και να πας σε ένα δυσκολότερο πρωτάθλημα σε κάνει πιο ανταγωνιστικό"


    Για την ζωή στην Ρώμη,είπε: 
    "Είμαι σε μία σπουδαία πόλη και μία μεγάλη ομάδα. Είναι λίγο δύσκολο το όλο θέμα με το σκοράρισμα αλλά θα προσπαθήσω. Είμαι πολεμιστή. Είναι δύσκολο να αποδείξεις κάτι όταν αγωνίζεσαι μόνο 15 ή 20 λεπτά. Αλλά θέλει χρόνο η προσαρμογή όταν αλλάζεις ομάδα. Χρειάζομαι χρόνο για να μάθω τους συμπαίκτες μου και το σύστημα του Καμπιονάτο. Είναι όλα πιο δύσκολα αλλά θα συνεχίσω να προσπαθώ"

    Για το αν είναι εκνευρισμένος με τις μεταγραφές,είπε: 
    "Μίλησα με τον προπονητή μου. Έχουμε μπροστά τον Μίροσλαβ Κλόσε που είναι εξαιρετικός αυτή την περίοδο. Μαζί του έπαιζα σε άλλη θέση και αυτό δείχνουν και οι οκτώ ασίστ που είχα βγάλει. Ο κόσμος αλλά και εγώ έχω συνηθίσει να παίζω σαν σέντερ φορ.


    Για την Εθνική Γαλλίας,είπε: 
    "Δεν έχει φύγει από το μυαλό μου. Είμαι δεμένος με την Εθνική και είναι ειδική τιμή για μένα να παίζω εκεί. Είναι δύσκολο αλλά πιστεύω ότι μπορώ να διεκδικήσω την ευκαιρία να παίξω στο Euro. Θα παλέψω μέχρι το τέλος. Πολλά μπορούν να συμβούν. Έχουμε μεγάλη σεζόν ακόμα μπροστά μας και μπορεί να υπάρξουν τραυματισμοί τους οποίους δεν εύχομαι σε κανέναν. Όποιος είναι σε καλή κατάσταση την σωστή στιγμή θα είναι μέσα στο ρόστερ"


    Για το αν σκέφτεται να αγωνιστεί στην Ισπανία: "Θα το ήθελα. Για μένα η Μπαρτσελόνα είναι το ανώτερο επίπεδο ποδοσφαίρου. Αλλά μετά τα 30 μου είναι δύσκολο να πάω. Το να ολοκληρώσω την καριέρα μου στην Αμερική δεν θα με πείραζε. Μου αρέσει ο Αμερικανικός τρόπος ζωής και η Αμερικανική κουλτούρα"


    Για την πιθανότητα να επιστρέψει στην Γαλλία,είπε: 
    "Πολύ πιθανόν. Αν γινόταν κάτι τέτοιο θα ήθελα να είναι στην Οσέρ. Ξεκίνησα την καριέρα μου εκεί, και θα ήθελα και να την ολοκληρώσω"


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad