Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ: "ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Θετική ήταν η παρουσία για πρώτη φορά του προέδρου του Ερασιτέχνη, Αχιλλέα Μαρκόπουλο στη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ...

    Ο κ.Μαρκόπουλος είπε πάρα πολλά σημαντικά πράγματα στη Γενική Συνέλευση, θα πάρει μέρος στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου οπότε αυτή οριστεί, θα κινήσει τις νομικές διαδικασίες ώστε το γήπεδο της Λεωφόρου να κατοχυρωθεί για πάντα στον Παναθηναϊκό χωρίς καμία αμφισβήτηση και το πιο σημαντικό για το μέλλον της ΠΑΕ, ο ίδιος θα συναντηθεί με τον Βαρδή Βαρδινογιάννη ώστε με κάποιο τρόπο να βγει η ομάδα από το αδιέξοδο.

    Κατά την έξοδο του από τα γραφεία, είπε:
    "Είμαι παλιός Παναθηναϊκός. Εχω περάσει πάρα πολλά. Με μια πρωτοβουλία του Βγενόπουλου ακούσατε και εσείς. Είμαι νέος σήμερα, αλλά έχω ζήσει πάρα πολλά για τον Παναθηναϊκό και θα θυμόμαστε πολύ καλά, την εποχή Πούσκας κ.α.! Θα βοηθήσω με τις δικές μου δυνατότητες την ΠΑΕ. Θα δώσω μεγάλη μάχη για την βιωσιμότητα του Ερασιτέχνη καθώς εξαρτώμαστε από την ΠΑΕ! Ολος ο κόσμος πρέπει να βοηθήσει".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad