Header Ads

  • Breaking Green News

    ΘΑΝΑΣΗΣ: "ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΟΝ ΤΖΙΓΓΕΡ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ"

    Για άλλη μια φορά ο Θανάσης Γιαννακόπουλος έδειξε πόσο αληθινός Παναθηναϊκός είναι, ορκίστηκε πως θα κάνει τα πάντα για να φέρει τους δυο μεγαλομετόχους στο ίδιο τραπέζι...

    Αυτό το είπε ο ίδιος κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, μάλιστα τάχθηκε δίπλα στο Ανδρέα Βγενοπουλο για τις πρωτοβουλίες που παίρνει ώστε να σώσει την ομάδα, ο Βγενοπουλος του ξεκαθάρισε πως αν καταφέρει να πείσει τον Τζιγγερ για συνάντηση μεταξύ τους, τότε δεν έχει κανένα πρόβλημα να παραβρεθεί και να δοθεί λύση. Μάλιστα κάποια στιγμή ο Θανάσης λέει..."Αν ο Τζιγγερ δεν έρθει στις 8 Μαιου, τότε θα φταίει για την κατάρρευση του Παναθηναϊκού και η ιστορία θα τον γράψει αρνητικά".

    Κατά την έξοδο του από τα γραφεία, ο Θανάσης ρωτήθηκε για την υπόσχεση αυτή και απάντησε χαρακτηριστικά:


    "Ναι είναι αλήθεια θα προσπαθήσω, θέλω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για τον Παναθηναϊκό".

    Και συνέχισε... "Σε αυτή τη δύσκολη θέση πρέπει να βοηθήσουν όλοι. Δεν είμαι με κανέναν. Είμαι με τον Παναθηναϊκό. Έχω πάθει δύο εμφράγματα, έχω δώσει τη μισή ζωή μου για τον Παναθηναϊκό και πρέπει όλοι να βάλουν νερό στο κρασί τους για να βοηθήσουν. 
    Ο Παναθηναϊκός είναι αβοήθητος. Όποιος αγαπάει πρέπει να βοηθήσει εμπράκτως. Η αναβολή που έγινε πρέπει να αποφέρει καρπούς για τον Παναθηναϊκό και μόνο για αυτόν. Δεν με αφορούν οι διαφορές που έχουν. Πρέπει να βάλουν νερό στο κρασί τους. Μέχρι τότε να γίνουν διαβουλεύσεις και να βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό. Παναθηναϊκέ δύναμή σου είναι οι οπαδοί σου. Αυτό είναι το πιστεύω μου. Να καθίσει στο ίδιο τραπέζι ο Βαρδινογιάννης και να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad