Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ"

    Ο Τζιμπριλ Σισε μίλησε για τον Παναθηναϊκό, την περίπτωση στο μέλλον να επιστρέψει, για το πρωτάθλημα της κλοπής στο Καραΐσκάκη, για τον Φερειρα και άλλα πολλά...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:

    Η παρουσία σου στην Ελλάδα δεν πέρασε απαρατήρητη από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, που σε αποθέωσαν πάλι. Τι σου έχει λείψει τον τελευταίο ένα χρόνο μακριά από την Ελλάδα;
    "Είναι πάντα κάτι το ξεχωριστό να επιστρέφω εδώ. Ειδικά σε αυτή την πόλη που έχω αγαπήσει. Μου λείπουν πολλά πράγματα τον τελευταίο ένα χρόνο. Ο τρόπος ζωής εδώ είναι ξεχωριστός και το απολαμβάνω όποτε έρχομαι. Είναι κάτι που θα ήθελα να ζήσω ξανά κάποια στιγμή σε καθημερινή βάση".


    Το όνειρο των φίλων του Παναθηναϊκού είναι να σε δουν και πάλι μια μέρα με το τριφύλλι. Θα το κάνεις πραγματικότητα; 
    "Μια μέρα θα γίνει. Θα είμαι πάλι εδώ. Δεν αργεί η μέρα που θα κάτσουμε και θα συζητήσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Αλλά μέχρι τότε η προτεραιότητα είναι ο ίδιος ο Παναθηναϊκός. Όχι ακριβώς να ξαναχτιστεί από την αρχή η ομάδα, αλλά κυρίως να βρεθεί η λύση στα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν. Κι όταν γίνει αυτό σίγουρα θα είμαι εδώ για να μιλήσουμε για την επιστροφή μου στην ομάδα".


    Είσαι ενήμερος δηλαδή για την κατάσταση που υπάρχει στην ομάδα τον τελευταίο χρόνο; Έχεις μιλήσει με τους πρώην συμπαίκτες σου για όσα έγιναν;
    "Ναι φυσικά. Ξέρω ότι δεν ήταν εύκολο και για αυτούς και για τον σύλλογο να αντιμετωπίζουν αυτές τις δυσκολίες κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αλλά είμαι σίγουρος πως με τις κινήσεις που γίνονται θα βρεθεί τελικά μια καλή λύση".


    Η λύση που προωθείται αυτή τη στιγμή είναι η συμμετοχή του κόσμου, στα πρότυπα της Μπαρτσελόνα κι άλλων ευρωπαϊκών ομάδων. Θεωρείς πως είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο;
    "Ναι, μπορεί να είμαι μια καλή λύση να πάρει ο κόσμος την κατάσταση στα χέρια του. Γιατί αυτή τη σεζόν, αλλά και τα προηγούμενα χρόνια οι φίλαθλοι δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένοι με τους ιδιοκτήτες. Οπότε με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρχουν ανάλογα φαινόμενα. Ο ίδιος ο κόσμος θα είναι αυτός που θα επιλέγει τη διοίκηση και ουσιαστικά θα έχει ενεργή συμμετοχή στη διαμόρφωση της ομάδας. Νομίζω ότι είναι μια καλή προοπτική και θα δώσει λύση στο πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον Παναθηναϊκό. Πρέπει να βοηθήσουν όλοι. Ίσως μια μέρα το κάνω κι εγώ".


    Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους φίλους του Παναθηναϊκού;
    "Ποτέ δεν πρόκειται να μπορέσω να τους ευχαριστήσω αρκετά για την υποστήριξη και την αγάπη που μου έδειξαν και συνεχίζουν να μου δείχνουν. Και πραγματικά ελπίζω ότι κάποια μέρα θα είμαι και πάλι εδώ στον Παναθηναϊκό για να τους ανταποδώσω ένα μέρος της αγάπης που μου δείχνουν".


    Αν μπορούσες να γυρίσεις το χρόνο πίσω, υπάρχει κάτι που θα άλλαζες στην τελευταία σου χρονιά στον Παναθηναϊκό;
    "Δεν είναι ότι θα άλλαζα εγώ κάτι. Απλά θα μπορούσαν να αλλάξουν πολλά, αν γίνονταν φυσιολογικά πράγματα στο πρωτάθλημα. Το παιχνίδι στο Καραϊσκάκης ήταν το κομβικό σημείο για εκείνο το πρωτάθλημα. Μέχρι σήμερα για μένα, εμείς αξίζαμε να κερδίσουμε τον Ολυμπιακό. Με τη νίκη θα είχε γραφτεί διαφορετικά η ιστορία, αφού θα βρισκόμασταν σε απόσταση αναπνοής από τον Ολυμπιακό και με την πίεση που θα είχαν πιστεύω όλα θα είχαν αλλάξει. Εκείνο το παιχνίδι λοιπόν ήταν το σημείο κλειδί για εκείνη τη σεζόν".


    Όταν βλέπεις το τατουάζ με το τριφύλλι που έχεις στο πόδι σου, τι σου έρχεται στο μυαλό; 
    "Μια φανταστική σεζόν. Ήμασταν πραγματικά ανώτεροι από τους αντιπάλους μας. Είχε περάσει πολύ καιρός που ο Παναθηναϊκός είχε να κερδίσει τον τίτλο. Από την πρώτη μου χρονιά έπρεπε να κάνουμε το νταμπλ και το καταφέραμε. Είναι κάτι ξεχωριστό στην καριέρα μου αυτή η σεζόν. Και είμαι πολύ περήφανος που ήμουν κομμάτι αυτής της επιτυχίας".


    Μετά τον Παναθηναϊκό πήγες στη Λάτσιο και τον Γενάρη επέστρεψες στην Αγγλία για την ΚΠΡ. Πως ήταν αυτός ο χρόνος για σένα;
    "Είμαι χαρούμενος με τις επιλογές μου. Πήγα στην Ιταλία και διαπίστωσα πως δεν ήταν για εμένα αυτό το πρωτάθλημα. Δεν μετανιώνω για αυτή την επιλογή. Έκανα ότι νόμιζα πως ήταν καλό για εμένα εκείνη τη στιγμή. Και φυσικά είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στην Αγγλία, την οποία ξέρω πολύ καλά. Όλα έγιναν για καλό και δεν μετανιώνω για τίποτα".


    Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα, όπως φαίνεται, θα παραμείνει στον Παναθηναϊκό για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα. Θεωρείς πως είναι ο κατάλληλος για τη νέα προσπάθεια που γίνεται;
    "Ναι, νομίζω είναι ο κατάλληλος. Έχει μεγάλη εμπειρία στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και πολύ καλές ιδέες. Δούλεψα μαζί του και τον θεωρώ έναν πολύ καλό προπονητή. Ήθελε πάρα πολύ έναν τίτλο με τον Παναθηναϊκό, από τότε που συνεργαζόμασταν και είμαι σίγουρος πως θα κάνει τα πάντα για να τα καταφέρει".


    Ο φίλος σου, Σωτήρης Νίνης ανοίγει μια καινούρια σελίδα στην καριέρα του, πηγαίνοντας στην Ιταλία και την Πάρμα…
    "Είναι καλό για αυτόν. Να δει τι μπορεί να κάνει κάπου αλλού, σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Να διαπιστώσει αν μπορεί να τα καταφέρει σε ένα πιο ανταγωνιστικό επίπεδο. Είμαι χαρούμενος για αυτόν και είμαι σίγουρος πως θα του κάνει καλό αυτό το βήμα στην καριέρα του".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad