Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΑΤΙΣΤ: "ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Ο Μάικ Μπατίστ μίλησε για την νέα εποχή που αρχίζει στον Εξαστερο και θυμάται τις καλές στιγμές...

    Αναλυτικά όσα είπε σε ραδιοφωνικό σταθμό:


    Για το πόσο δύσκολη ήταν η απόφαση να αφήσει την Αθήνα και τον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Ήταν πολύ δύσκολο... δύσκολη απόφαση. Διότι δεν είναι μόνο το επαγγελματικό παρελθόν, αλλά και η προσωπική ζωή. Η οικογένεια μου αντιμετώπισε την Ελλάδα ως δεύτερη πατρίδα. Και δεν είναι ότι ένα πρωί είπα ότι δεν θα συνεχίσω στον Παναθηναϊκό, αλλά το σκέφτηκα πολύ. Σίγουρα κάποιοι θα σκέφτηκαν άσχημα πράγματα, άλλα εγώ έχω καθαρή τη συνείδησή μου με την απόφασή μου".


    Για τον πιο βαθύς λόγο που άφησε την ομάδα,είπε:
    "Ο προπονητής έφυγε, ο πρόεδρος έφυγε και για πρώτη φορά σκέφτηκα ότι θέλω μία αλλαγή. Σκέφτηκα πολλές καταστάσεις. Μου πήρε αρκετό διάστημα να σκεφτώ αυτή την απόφαση. Θεωρώ ότι πήρα πολύ σωστή απόφαση και είμαι χαρούμενος. Αυτό θέλω να κάνει κι ο κόσμος".


    Για το τί θα του λείψει,είπε: 
    "Θα μου λείψουν πολλά πράγματα. Οι συμπαίκτες μου που κερδίσαμε τόσους τίτλους, οι καταστάσεις στην Ελλάδα, όλα όσα έζησα. Υπάρχουν φιλίες που θα μου λείψουν, με ανθρώπους που ήταν μέρος της ζωής μου στον Παναθηναϊκό, που μου συμπεριφέρθηκαν με σεβασμό. Θα αφήσω όλα αυτά τα πράγματα πίσω, αλλά έχω πάρει μία απόφαση".


    Για το ότι φίλησε το παρκέ στην τελευταία προπόνηση στο ΟΑΚΑ,είπε: 
    "Έτσι αισθάνθηκα. Ότι ίσως θα ήταν και το τελευταίο μου παιχνίδι. Αναγκαστικά μένει στο παρελθόν αυτό το κομμάτι γιατί πήρα την απόφασή μου. Πρέπει να το ξεπεράσω και να προχωρήσω. Θα μου λείψει όλο αυτό που ζούσα στο ΟΑΚΑ, που οι φίλαθλοί μας γέμιζαν το γήπεδο, η ατμόσφαιρα".


    Για τις ελληνικές του συνήθειες,είπε: 
    "Έχω υιοθετήσει κάποιες κινήσεις, κάποιους μορφασμούς που κάνω με τα χέρια με τη σύζυγο μου. Ξέρω κάποιες φράσεις και κάποια κάποια πράγματα που τα λέμε με τη σύζυγο μου στα ελληνικά, όταν δεν θέλουμε να μας καταλάβουν".


    Για το ελληνικό διαβατήριο που αναφέρει και στο βιβλίο του,είπε: 
    "Πολλές φορές βλέποντας Ευρωμπάσκετ και βλέποντας συμπαίκτες μου ή παίκτες που ήμουν καλός φίλος, θα ήθελανα παίξω μαζί τους. Ωστόσο δεν ήρθε κάποιος επίσημα να μου το ζητήσει, θα ήθελα πολύ να παίξω στην Εθνική Ελλάδος, ωστόσο δεν προχώρησε αυτό. Δεν υλοποιήθηκε".


    Για το ποια θα είναι πιο δύσκολη βραδιά. Στο ΟΑΚΑ ή στην Τουρκία,είπε: 
    "Σίγουρα θα είναι πιο δύσκολο το να παίξω στο ΟΑΚΑ, κόντρα σε μία ομάδα που ήμουν τόσα χρόνια. Θα έλεγα ψέματα αν πω ότι θα είναι εύκολο το να παίξω κόντρα στον Παναθηναϊκό. Όμως είμαι ένας ώριμος άνδρας πια, θα είναι περίεργο για μένα αλλά θα κοιτάξω να παίξω καλά και να το ευχαριστηθώ όσο περισσότερο μπορώ".

    Για το ότι ευχαριστεί τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην αρχή του βιβλίου του,είπε: 
    "Η σχέση με έναν προπονητή είναι πάντα ισχυρή, πάντα ήταν εκεί και σε προσωπικό επίπεδο. Δεν ήταν πάντα εύκολο. Είχα μαζί του μία σχέση που θέλει κάθε παίκτης. Ήταν πάντα εκεί. Όλες οι μέρες φυσικά δεν είναι εύκολες. Ο προπονητής μπορεί να το καταλάβει και αυτό και να σε βοηθήσει. Ο ζοτς κατάφερνε τους παίκτες να ξεπερνούν τον εαυτό τους, να είναι πάνω από τους εαυτό τους. Κι αυτό μπορώ να το πω για όλο τον Παναθηναϊκό, όπως ο Μάνος Παπαδόπουλος που έχει βοηθήσει στο να υπάρχει αυτό το όμορφο κλίμα".


    Για τα δύο περιστατικά με τον Όζμπολτ στην Λιουμπιάνα και το ατύχημα στην Κηφισίας, που ανέφερε στο βιβλίο του,είπε: 
    "Αυτά τα δύο περιστατικά είναι από τους δύο χειρότερους εφιάλτες μου. Ένας αθλητής δεν μπορεί να έχει μια καλή ζωή, υπάρχουν όμως και εσωτερικοί δαιδαίμονες που βασανίζουν έναν παίκτη".


    Για την επόμενη μέρα του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Πάντα θα φωνάζω και θα πανηγυρίζω όταν κερδίζει αυτή η ομάδα. Δεν θέλω να σχολιάσω τις περιπτώσεις των παικτών που έφυγαν. Πάντα κοιτάω τον εαυτό μου. Πιστεύω πάντως ότι θα δημιουργηθεί μία καλή ομάδα. Ελπίζω η όλη κατάσταση να πάει καλά. Τους εύχομαι το καλύτερο".


    Για το μήνυμα που θέλει να στείλει στον κόσμο του Παναθηναϊκού,είπε: 
    "Μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού που μας υποστήριζαν, ειδικά στις δύσκολες στιγμές. Δεν πιστεύω ότι θα αισθανθώ το ίδιο σε άλλη ομάδα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad