Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: "ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ"

    Ο Τζιμπριλ Σισε μίλησε σε αθλητικό περιοδικό για την μελλοντική επιστροφή του στον παναθηναϊκό και για τον κόσμο της ομάδας...

    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη:

    Το 2012 σε βρίσκει με μεταγραφή στην QPR. Αλήθεια, πώς είναι η ζωή στο Λονδίνο; "Πράγματι, το Λονδίνο είναι μια καταπληκτική πόλη, όπου βρίσκεις τα πάντα, οτιδήποτε θελήσεις, ανά πάσα στιγμή, και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πολύ".


    Έκανες πολλούς φίλους κατά τη διάρκεια της διετούς παραμονής σου στον Παναθηναϊκό. Θα ήθελες να τους πεις κάτι, να τους στείλεις ένα μήνυμα; 
    "Το ξέρω και το βλέπω κάθε φορά έξω στον δρόμο. Κοίτα, έχω δύο tattoos στο σώμα μου που σχετίζονται με ομάδες. Το ένα είναι της Liverpool, το άλλο είναι του Παναθηναϊκού. Για να είμαι ειλικρινής, οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού γνωρίζουν καλά ότι είμαι πολύ δεμένος μαζί τους".


    Σε θέλουν να επιστρέψεις κιόλας κάποια στιγμή, όχι απαραίτητα σε διοικητικό πόστο, όπως διάβασα σε πρόσφατες δηλώσεις σου… 
    "Το ξέρω, το ξέρω αυτό. Απλά ελπίζω η κατάσταση να βελτιωθεί σε ό,τι αφορά στο διοικητικό κομμάτι κυρίως, να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις και στο μέλλον να μπορέσω να ξανασυζητήσω με τους υπευθύνους της ομάδας".


    Από το πέρασμά σου στην Ελλάδα ξεχώρισες κάποιον ποδοσφαιριστή τον οποίο θα ήθελες και συμπαίκτη σου κάπου αλλού, στην QPR ίσως; 
    "Νομίζω ότι ο καλύτερος που συνάντησα στα δύο χρόνια στην Ελλάδα ήταν ο Σωτήρης Νίνης".


    Εσύ, που έχεις και πρόσφατη την εμπειρία από το ιταλικό πρωτάθλημα, πιστεύεις ότι ο Νίνης μπορεί να τα καταφέρει στο Campionato; 
    "Πιστεύω ότι μπορεί, είναι εξαιρετικός τεχνίτης, πανέξυπνος και, αν δουλέψει, θα τα καταφέρει, είναι σίγουρο".


    Τι είπες στον εαυτό σου κοιτώντας τον καθρέφτη στο σπίτι μετά τον περσινό επεισοδιακό αγώνα με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη; Θα θέλαμε πολύ να γνωρίζουμε… 
    "Πρώτα απ’ όλα ήμουν απογοητευμένος, επειδή δεν είχα καταφέρει να σκοράρω ξανά εναντίον του Ολυμπιακού και να κάνω ευτυχισμένους τους οπαδούς μας, που περίμεναν μια νίκη. Περίμεναν πώς και πώς εκείνον τον αγώνα κι εγώ τους είχα απογοητεύσει".


    Είχες ποτέ σου κατά τη διάρκεια της παραμονής σου στη χώρα μας προβλήματα με οπαδούς άλλων ομάδων, που τυχόν σε συναντούσαν στον δρόμο; 
    "Με τους οπαδούς του Ολυμπιακού, για παράδειγμα, ποια ήταν η σχέση σου; Ποτέ δεν είχα προβλήματα με τους οπαδούς του Ολυμπιακού και το τονίζω. Ανεξάρτητα από το τι ακριβώς είχε γίνει στο συγκεκριμένο ντέρμπι, νομίζω ότι με σέβονταν, άσχετα αν μέσα στο γήπεδο ήμουν από τους εχθρούς της ομάδας τους. Οπότε θα σου έλεγα ξανά ότι, όχι, δεν είχα προβλήματα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad