Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΕΛΑΣΚΕΣ: "ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Δεν σταματάει να δίνει συνεντεύξεις σε σαιτ της πατρίδας του ο Μανουέλ Βελάσκες, από τη μέρα που ήρθε στον Παναθηναϊκό...

    Ο αμυντικός από την Βενεζουέλα συνεχίζει να μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον Παναθηναϊκό και τον προπονητή του.

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στο LaVinotinto.com:

    Για την αντιμετώπιση που είχε από την ομάδα, είπε...
    "Είμαι πολύ χαρούμενος, πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι πάντα καλό που από την αρχή ο προπονητής και το τεχνικό τιμ ασχολήθηκαν μαζί μου, προκειμένου να με βοηθήσουν να μπω το γρηγορότερο δυνατό στην ομάδα".


    Για τις εντυπώσεις του απο τον Παναθηναϊκό,είπε...
    "Είμαι έκπληκτος για το πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο Παναθηναϊκός. Αποτελεί τιμή για εμένα να παίζω σε έναν τέτοιο σύλλογο. Για αυτό κάθε μέρα δουλεύω σκληρά... Για να τους δικαιώσω. Πόσο μάλλον τώρα, που ο "δάσκαλος" (τον Φερέιρα εννοεί) μου έδωσε αυτοπεποίθηση".


    Για το πως είναι ζωή του στην Αθήνα, είπε...
    "Ζω τη στιγμή. Κάθε μέρα βλέπω νέα και διαφορετικά πράγματα. Το σημαντικό σε αυτό το επάγγελμα, είναι να προσαρμοστείς γρήγορα. Αυτό προσπαθώ να κάνω. Είμαι πολύ άνετος στην Αθήνα και μπορώ να συνεχίσω".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad