Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΧΟΡΤΣΑΝΙΤΗΣ: "ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΣΥΝΟΛΟ"

    Για τη μεγάλη ευθύνη που έχει κάθε παίχτης αγωνιζόμενος στον Παναθηναϊκό και για την πίστη του πως η ομάδα θα επιστρέψει στη κορυφή, μίλησε ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης...

    Αναλυτικά όσα έγραψε στο paobcblog.gr:

    "Γεια σας και από εμένα...
    Θα επικοινωνούμε από τη σελίδα αυτή στη διάρκεια της χρονιάς… Έχουμε αρχίσει την προετοιμασία εδώ και περίπου ένα μήνα και πηγαίνει καλά. Γίνονται μεγάλες προπονήσεις σε διάρκεια και υπάρχει μεγάλη ένταση, όπως υπάρχει και πολύ καλή διάθεση κάθε μέρα και αυτό είναι πολύ θετικό. Η ομάδα έχει «δεθεί» σε ένα μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν ήδη πολύ καλές σχέσεις ανάμεσά μας, παρά το γεγονός ότι βρεθήκαμε πολλά νέα πρόσωπα στην ομάδα και το ότι η χρονιά δεν έχει ξεκινήσει ακόμη. Έχουμε ήδη βρει οι παίκτες ένα κοινό κώδικα, που μας βοηθά να βγάλουμε τις σκληρές προπονήσεις.

    Εκτός από τις προπονήσεις, έχουμε δώσει μόλις ένα φιλικό μέχρι τώρα και απέναντι σε μια ομάδα που είχε απουσίες και η οποία δεν είναι ακόμη έτοιμη. Ακόμη κι εκεί δείξαμε τη διάθεση να βοηθήσει ο ένας τον άλλον στο παρκέ, κάτι που είναι από τα πλέον σημαντικά στοιχεία. Για πρώτο φιλικό τα πράγματα πήγαν πολύ καλά, άσχετα με το ότι ο αντίπαλος δεν ήταν σε θέση να μας απειλήσει. Πήγαμε καλά, είδαμε κάποια πράγματα που λειτούργησαν σωστά, όπως από την άλλη είδαμε άλλα που χρειάζονται δουλειά. Τα περιθώρια βελτίωσης είναι πολύ μεγάλα. Στη Σόφια περιμένουμε να δούμε κάποια πράγματα απέναντι σε πιο δυνατές ομάδες, να τεστάρουμε κάποια πράγματα και να δούμε τα αποτελέσματα που έχει φέρει η δουλειά μέχρι τώρα.

    Προσωπικά αυτό που έχω να πω είναι ότι είμαι χαρούμενος που είμαι στην Ελλάδα και πάλι, βρίσκομαι κοντά στην οικογένειά μου, μεγαλώνω το γιο μου δίπλα στη γυναίκα μου μετά το περσινό που ήμασταν ουσιαστικά χωριστά. Και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και στον Παναθηναϊκό. Η ομάδα πηγαίνει καλά μέχρι τώρα, υπάρχει μεγάλη επιθυμία από όλους τους παίκτες να κάνουμε κάτι καλό, να δημιουργήσουμε ένα δυνατό σύνολο. Το γεγονός ότι πλέον παίζω στον Παναθηναϊκό δημιουργεί ευθύνες και υποχρεώσεις, στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθω κι εγώ και όλοι όσοι βρισκόμαστε στην ομάδα. Ξέρουμε όλοι ότι πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό… Δεν υπάρχει άλλος δρόμος ή τρόπος… Περιμένω πως και πώς αυτή την καινούρια χρονιά… Θα τα ξαναπούμε σύντομα".

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad