Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΚΟΛ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ"

    Τα δυο εκπληκτικά γκολ που πέτυχε ο Λάζαρος κόντρα στην Ξάνθη, του ανέβασαν ψυχολογία και σύμφωνα με δηλώσεις του το απόλαυσε ιδιαίτερα...

    Χαρακτηριστικά όσα έλεγε με τους συμπαίχτες του:

    "Και στις δύο περιπτώσεις ο τρόπος που λειτούργησε η ομάδα ήταν ιδανικός. Είχαμε και λίγη τύχη κι επιτέλους μας βγήκαν πράγματα που δουλεύουμε στις προπονήσεις... Στο πρώτο γκολ πήρα την μπάλα εκεί που έπρεπε κι από τη στιγμή που είχα χώρο από τον αντίπαλό μου, αποφάσισα να σουτάρω. Στο δεύτερο ήταν εξαιρετική η συνεργασία με τον Σισοκό και η μπαλιά που μου έβγαλε, διότι μου έδωσε πλεονέκτημα στην κίνηση που έκανα σε σχέση με τον αμυντικό.

    Με τη φόρα μου έφυγα 5-6 μέτρα μπροστά και είχα όλο τον χρόνο και τον χώρο για να σημαδέψω και να σουτάρω. Πήγε πολύ “γλυκά” εκεί που έπρεπε. Το γούσταρα πολύ αυτό το γκολ! Ηταν ένα από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, που έχω σκοράρει μέχρι τώρα...".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad