Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΑΝΚΟ: "ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΤΡΕΛΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ"

    O Αντι Πάνκο μίλησε για το τελευταίο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, τον κόσμο, τη ζωή του στην Αθήνα και τα ευρωπαϊκά παιχνίδια που αρχίζουν...

    Αναλυτικά όσα έγραψε στο paobcblog.gr:

    "Το δεύτερο blog της χρονιάς έρχεται μετά τη νίκη επί του Πανιωνίου για το Κύπελλο Ελλάδας και με μένα να έχω προσαρμοστεί λίγο περισσότερο στη ζωή στην Αθήνα.

    Ας ξεκινήσουμε από το δεύτερο μέρος, για τη ζωή στην Αθήνα. Η οικογένειά μου, η σύζυγός μου και τα δύο μας παιδιά βρίσκονται και αυτοί στην Ελλάδα και ήδη απολαμβάνουν τη ζωή στην Αθήνα. Είναι φανταστικά. Είχαν έρθει και στον αγώνα με τον Πανιώνιο την Πέμπτη και πραγματικά ήταν χαρούμενοι με το γήπεδο, την ομάδα, την ατμόσφαιρα. Τους άρεσε πάρα πολύ. Ο γιος μου πηγαίνει στο σχολείο, έχει ήδη κάποιους φίλους. Όλα δείχνουν να βρίσκονται στο σωστό δρόμο, τόσο στη ζωή μας εδώ, όσο και σε ότι αφορά το μπάσκετ.

    Είμαι ενθουσιασμένος που νικήσαμε. Κάθε φορά που παίρνεις μία νίκη από μια ομάδα που τερμάτισε τρίτη στο περσινό πρωτάθλημα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Επίσης, ήταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς και ήταν στο σπίτι μας. Αυτό που είδαμε είναι ότι έχουμε μια καλή ομάδα με πολλές λύσεις και ότι μπορούμε να παίξουμε πολύ καλύτερα. Έχουμε ακόμη να διορθώσουμε πράγματα, μπορούμε να παίξουμε καλύτερα και πρέπει να συνεχίσουμε την καλή δουλειά που κάνουμε κάθε μέρα. Αλλά για πρώτο αγώνα το πρόσημο είναι θετικό.

    Προσωπικά, δεν μπορώ να πω ότι ήμουν αγχωμένος. Όχι, εγώ.. Είμαι… βετεράνος… Αλλά ήμουν ενθουσιασμένος που θα παίζαμε εντός. Οι φίλοι του Παναθηναϊκού είναι οι καλύτεροι στην Ευρώπη. Λένε ότι είναι οι πιο τρελοί στην Ευρώπη, αλλά απλά είναι οι καλύτεροι με διαφορά. Δεν ήταν τόσο πολλοί αριθμητικά, το ξέρω, αλλά δεν πραγματικά δεν πειράζει. Αισθανθήκαμε τη στήριξή τους και αυτό ήταν που μετρούσε για εμάς σε αυτό το πρώτο παιχνίδι. Η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική για εμάς. Ξέρουμε ότι ήταν δύσκολο να έρθουν στο συγκεκριμένο παιχνίδι το οποίο ήταν νωρίς και στα μέσα της εβδομάδας, αλλά πραγματικά ανυπομονώ για τον πρώτο εντός έδρας αγώνα της Ευρωλίγκας.

    Το γεγονός ότι θα πρέπει να περιμένουμε για τον πρώτο αγώνα της διοργάνωσης απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης στην Ισπανία είναι αρνητικό. Αλλά έχουμε έναν νέο παίκτη εδώ, έχουμε γεμάτο ρόστερ και αυτό θα του δώσει το χρόνο να εγκλιματιστεί.

    Αυτά για την ώρα… Περιμένουμε όλοι τον πρώτο αγώνα στην Ευρωλίγκα και φυσικά να σας ξαναδούμε στο ΟΑΚΑ στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι μας.

    Να είστε καλά,
    Andy".

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad