Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΣΜΕ: "Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΤΙΤΛΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ"

    Ο Στεφάν Λασμέ μίλησε για τον Παναθηναϊκό, τον Διαμαντιδή, τους οπαδούς, τον οσφπ και άλλα πολλά...

    Αναλυτικά όσα απάντησε ο Λασμε σε σπουδαστές δημοσιογραφίας:

    Προσπάθησες να βρεις ομάδα στο ΝΒΑ. Ένιωσες απογοήτευση που δεν βρήκες; 
    "Δεν απογοητεύθηκα, πρώτος μου στόχος ήταν να βρίσκομαι κοντά στο σπίτι μου. Αλλά για μένα, το να έρθω στην Ελλάδα ήταν κάτι ανάλογο από το να μείνω στο ΝΒΑ".

    Στο πρώτο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, είχες 1/7 βολές και από τότε έχεις χάσει μόνο μία βολή. Τι έκανες για να γίνει αυτό; 
    "Δεν ξέρω τι είχε γίνει εκείνη την ημέρα. Ίσως να ήταν νεύρα, το άγχος ή το γεγονός ότι είχα λίγες μέρες στην ομάδα. Από κει και πέρα, δούλεψα σκληρά".

    Ποια η γνώμη σου για τον Αργύρη Πεδουλάκη; 
    "Αναμένει πολλά από εμάς και μας θέλει συγκεντρωμένους, δίνει σημασία στις λεπτομέρειες".

    Είχαμε δει τον Διαμαντίδη και τον Μπατίστ να παίζουν άψογο πίκ-εν-ρόλ. Μπορείς ν' ανταποκριθείς στο ρόλο του Μπατίστ; 
    "Στην Ευρώπη είναι η πρώτη ομάδα που μου ζητάει να παίξω πίκ-εν-ρόλ. Θα μου πάρει χρόνο να προσαρμοστώ".

    Νιώθεις την πίεση του κόσμου και της φανέλας; 
    "Δεν με νοιάζει η πίεση".

    Που θα αφιέρωνες τη νίκη; 
    "Θα το αφιέρωνα στην κόρη μου. Κάθε μέρα μου ζητάει να κερδίσουμε. Επίσης, βλέπει το Διαμαντίδη σε αφίσα να κρατάει το κύπελλο και θέλει να δεί και μένα".

    Προέρχεσαι από μια φτωχή χώρα και έρχεσαι σε μια χώρα που περνά οικονομική κρίση. Πως το αντιλαμβάνεσαι αυτό; 
    "Η κρίση τους επηρεάζει όλους, ειδικά τα σπόρ. Το μπάσκετ είναι επιχείρηση και πρέπει να σκεφτείς τον οικονομικό τομέα. Για μένα πάντως προηγείται η οικογένειά μου, θέλω να χει να φάει".

    Έχουμε διαβάσει ότι μέχρι τα 15 σου, ασχολιόσουν με το ποδόσφαιρο, όταν ξαφνικά πήρες το ύψος. Πως σου φαίνεται αυτή η αλλαγή; Παρακολουθείς ποδόσφαιρο; 
    "Το ίδιο όνειρο που είχα όταν άρχισα να παίζω μπάσκετ, είχα και όταν έπαιζα ποδόσφαιρο. Ήθελα να γίνω μεγάλος παίχτης. Όταν αλλαξοπίστησα, συνειδητοποίησα ότι το ποδόσφαιρο δεν ήταν για μένα".

    Όταν ξεκίνησες να παίζεις μπάσκετ, ποιόν είχες μέντορα; 
    "Είχα τα ξαδέρφια μου τα οποία έπαιζαν μπάσκετ. Πρότυπό μου ήταν ο ξάδερφός μου, ο οποίος έπαιζε στην εθνική Γκαμπόν".

    Είχες αφίσα στο δωμάτιό σου από άλλους παίχτες; 
    "Όχι, δεν μας άφηναν να έχουμε αφίσες στο σπίτι".

    Ποιο κοινό σε έχει εντυπωσιάσει; 
    "Το κοινό του ΠΑΟ και της Παρτιζάν, είναι οι πιο τρελοί φίλοι".

    Πώς αισθάνεσαι δίπλα στον Διαμαντίδη; 
    "Κάθε παίχτης στην Ευρώπη πρέπει να σέβεται τον Διαμαντίδη για την δουλειά του. Τώρα που είμαι δίπλα του, καταλαβαίνω τι είναι αυτό που τον κάνει τόσο μεγάλο παίχτη".

    Προτιμάς να είσαι θεαματικός ή μεθοδικός παίχτης; 
    "Προτιμώ να είμαι έξυπνος παίχτης. Αν βασίζομαι μόνο στην αθλητικότητά μου, είμαι εύκολος αντίπαλος. Πρέπει να είμαι έξυπνος, είναι απαίτηση της δουλειάς".

    Τι κάνεις για να χαλαρώσεις; 
    "Είμαι ήσυχος τύπος, μ' αρέσει να βλέπω τηλεόραση και να διαβάζω πολλά βιβλία. Τον τελευταίο καιρό, διαβάζω ένα που λέγεται θάρρος".

    Υπάρχει κάτι, μετά το τέλος της καριέρας σου να σε κάνει να μείνεις στην χώρα σου; 
    "Δεν νομίζω να πάω και να μείνω εκεί μόνιμα".

    Έχεις σκεφτεί πως θα ήταν η ζωή σου χωρίς το μπάσκετ; 
    "Το χω σκεφτεί, αλλά δεν ξέρω τι θα έκανα. Είμαι αρκετά έξυπνος, κάτι θα έβρισκα να κάνω. Εξάλλου, έχω πτυχίο βιολογίας".

    Ποια ήταν η πιο ευχάριστη και ποια η πιο δυσάρεστη στιγμή στην καριέρα σου; 
    "Η πιο ευχάριστη ήταν κερδίσαμε τον ΠΑΟ με την Παρτιζάν. Η χειρότερη ήταν τις δύο φορές που τραυματίστηκα στο πόδι την περσινή χρονιά, η οποία ήταν και η πιο δύσκολή μου στιγμή".

    Ποια είναι η άποψή σου για την προσθήκη του Μπανκς; 
    "Έπαιζα με τον Μπανκς στο Μαϊάμι, ξέρω τι μπορεί να κάνει και πρώτος στόχος είναι να τον δούμε να παίζει".

    Μετά την ήττα από τον Ίκαρο, τι τους είπε ο κόουτς για να τους καθησυχάσει; 
    "Μας είπε να έρθουμε την επομένη στη δουλειά, να είμαστε προετοιμασμένοι για νίκες και για ήττες".

    Έχει ακούσει για την αντιπαλότητα με τον Ολυμπιακό. Θα πήγαινες ποτέ στον Ολυμπιακό; 
    "Όχι!". 

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad