Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ: "Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ ΝΑ ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΩ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ"

    Για τον Εξάστερο Παναθηναϊκό και τους λόγους που έφυγε, μίλησε ο Ιαν Βουγιουκας, ενώ εξέφρασε την επιθυμία του να επιστρέψει πάλι...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    Αντέχεις στην Ρωσία; Έχουν πιάσει και τα χιόνια εκεί;
    "Ξεκίνησαν τα χιόνια από τώρα αλλά είναι καλύτερα απ’ ότι πίστευα. Το Καζάν είναι μια πόλη που παρέχει ότι χρειάζεται ένας επαγγελματίας αθλητής. Σίγουρα δεν είναι Αθήνα αλλά είναι μια επιλογή συνειδητή, ξέραμε τι θα βρούμε και νομίζω πως και εγώ αλλά και ο Κώστας Καϊμακόγλου είμαστε ευχαριστημένοι".

    Το καλοκαίρι ήταν δύσκολο, από την στιγμή που ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αποχώρησε από τον Παναθηναϊκό. Πολλά ειπώθηκαν, πολλοί παίκτες έφυγαν, ο λόγος ο δικός σου ποιος ήταν και αποφάσισες να φύγεις και να ξενιτευτείς; 
    "Ήμουν από τους τελευταίους παίκτες που έφυγαν από τον Παναθηναϊκό. Έβλεπα μέρα με την μέρα ότι έφευγαν με παίκτες, προπονητές και γενικά υπήρχε μια κατάσταση στην ομάδα που δεν ξέραμε τι πρόσωπο θα παρουσιάσει την νέα σεζόν, οπότε όταν μου ήρθε μια καλή ευκαιρία από την Ούνιξ, είχε ήδη κλείσει ο Κώστας Καϊμακόγλου, οπότε από την στιγμή που είμαι και σε καλή ηλικία και πίστεψα πως είναι ένα καλό βήμα για την καριέρα μου".

    Είχες δεχθεί πρόταση από την Ούνιξ. Είχες όμως και πρόταση από τον Παναθηναϊκό για να παραμείνεις; 
    "Για μένα τουλάχιστον, ουσιαστική πρόταση στα χέρια μου με κάποιο χειροπιαστό τρόπο, δεν υπήρχε και ήμουν σε μια φάση που δεν μπορούσα ούτε εγώ αλλά ούτε και η Ούνιξ, να περιμένω μήπως τελικά έχω πρόταση από τον Παναθηναϊκό".

    Στα δύο χρόνια που ήσουν στον Παναθηναϊκό, πανηγύρισες ότι τίτλο υπήρχε. Πρωτάθλημα, κύπελλο και Ευρωλίγκα. Φέτος όμως η ομάδα, τα πηγαίνει μέτρια στην Ευρωλίγκα, ενώ στο ελληνικό πρωτάθλημα έχασε τόσο από τον Ολυμπιακό αλλά και από τον Ίκαρο. Εσύ πως τον βλέπεις μέχρις στιγμής και πως τον κρίνεις;
    "Τον παρακολουθώ πάρα πολύ στενά γιατί με ενδιαφέρει πάρα πολύ η πρώην ομάδα μου γιατί έχουμε κατακτήσει μαζί όλους τους τίτλους, οπότε σίγουρα έχω δεθεί και αγαπάω την ομάδα. Είναι μια ομάδα με καινούργια φιλοσοφία, προπονητές, παίκτες οπότε ξεκινάει από την αρχή, έχει κάνει κάποια στραβοπατήματα αλλά έτσι γίνεται με τις καινούργιες ομάδες. Θέλω να πιστεύω πως με τις νέες προσθήκες που έγιναν τώρα τελευταία, θα βοηθήσουν και σίγουρα θα παραμείνει ανταγωνιστικός σε Ευρώπη και Ελλάδα".

    Πλέον, φοράς τα πράσινα της Ούνιξ. Θέλεις όμως κάποια στιγμή, εύχεσαι να ξαναφορέσεις την φανέλα με το τριφύλλι στο στήθος;
    "Αυτό είναι η μεγαλύτερη ευχή που μπορώ να κάνω στον εαυτό μου και να μου κάνουν γιατί αγαπάω την ομάδα. Μακάρι τα πράγματα να βελτιωθούν και να με θέλει και ο Παναθηναϊκός και σίγουρα είμαι διατεθειμένος να συζητήσω και να μείνω στην χώρα μου για να είμαι ευχαριστημένος και ευτυχισμένος εδώ πέρα".

    Σχολίασε μου λίγο την κλήρωση της Εθνικής. Ρωσία, Ιταλία, Τουρκία, Φινλανδία και Σουηδία, σίγουρα δεν την λες και την πιο εύκολη κλήρωση; 
    "Σίγουρα γιατί απ’ ότι ξέρω μόνο τρεις ομάδες προχωράνε, οπότε μία από τις θεωρητικά μεγάλες θα πρέπει να μείνει απ’ έξω. Μακάρι να μην είναι η Εθνική. Σίγουρα έχουμε παίκτες με εμπειρία, που έχουν φάει με το κουτάλι τέτοιες διοργανώσεις και μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πιέσεις, οπότε είμαι σίγουρος πως θα είναι έτοιμη και θα προχωρήσει η ομάδα".

    Θα προχωρήσει με σένα στην ομάδα; Και το ρωτάω αυτό γιατί το καλοκαίρι που μας πέρασε, έμεινες εκτός προ-Ολυμπιακού τουρνουά με τον Ηλία Ζούρο να λέει πως ήσουν τραυματίας, εσύ απάντησες πως ήσουν υγιής. Τελικά, τι ακριβώς έγινε; 
    "Καλή ερώτηση. Δεν ξέρω. Ειλικρινά, όταν είδα την δήλωση του κυρίου Ζούρου… δεν το περίμενα γιατί ίσως να παραπληροφορήθηκε από τον γιατρό της Εθνικής. Θέλω να πιστεύω πως απλώς έγινε μία παρεξήγηση την οποία ελπίζω να λύσουμε μέσα στην χρονιά ή με το καλό όταν με ξανακαλέσουν στην Εθνική. Εγώ πάντως, είμαι διατεθειμένος να βρίσκομαι στην ομάδα".

    Ποιόν θεωρείς καταλληλότερο για προπονητή της Εθνικής; Παναγιώτη Γιαννάκη ή Ζέλικο Ομπράντοβιτς; 
    "Έχω συνεργαστεί και με τους δύο προπονητές, είναι διαφορετικοί αλλά και οι δύο πετυχημένοι. Δεν έχω καμιά προτίμηση. Εγώ είμαι παίκτης, δεν έχω κάποιο λόγο σε αυτό. Όποιον προπονητή και να έχει η Εθνική, εγώ θα παίζω πάντα το 100% για την ομάδα".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad