Header Ads

  • Breaking Green News

    ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΜΑΧΕΣ Ο ΜΠΟΜΠΕΡ ΚΑΠΟΝΟ

    Το νέο απόκτημα του Εξάστερου Παναθηναϊκού από το ΝΒΑ, Τζεισον Καπονο, τόνισε πως μπορείί να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό...

    Χαρακτηριστικά όσα δήλωσε:

    Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό, είπε:
    "Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Τις τελευταίες δέκα ημέρες παρακολουθούσα την πορεία της ομάδας και είμαι έτοιμος να βοηθήσω. Η ομάδα παίζει πολύ καλά τον τελευταίο καιρό και έχει κάνει οκτώ συνεχόμενες νίκες. Γνωρίζω τον Μπανκς και τον Ούκιτς. Η ομάδα βρίσκεται σε καλή κατάσταση, ο καθένας γνωρίζει τον ρόλο του και φαίνεται να παίζει πολύ καλά".

    Στο γιατί άργησε να έρθει στην ομάδα, είπε:
    "Ήταν κάτι έκτακτο και σοβαρό. Όλα, όμως, είναι υπό έλεγχο πλέον. Περιμένω τη σύζυγο μου να έρθει σε λίγο καιρό".

    Για την αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται,είπε: 
    "Είμαι έτοιμος αν και κουρασμένος από το μεγάλο ταξίδι. Ξέρω πως η ομάδα θα πάει στη Μόσχα αύριο, δεν ξέρω αν θα είμαι στην αποστολή, όμως θα περάσω από εξετάσεις και θα είμαι έτοιμος να προπονηθώ".

    Για το φονικό του τρίποντο,ειπε: 
    "Δεν είναι μόνο σουτ το μπάσκετ, χρειάζεται να παίξεις και άμυνα στο ΝΒΑ. Από την εμπειρία μου και την θητεία μου στο ΝΒΑ θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω, να δείξω τον δρόμο στους νεαρούς παίκτες της ομάδας μου. Θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω σε κλειστά ματς, όταν όλα θα κρίνονται στις λεπτομέρειες".

    Ενώ πριν λίγες μέρες σε μια άλλη συνέντευξη είχε δηλώσει... "Στον Παναθηναϊκό θα είναι καλύτερα από το ΝΒΑ", τονίζοντας πως η ομάδα είναι "μύθος" στην Ευρώπη με τους τίτλους που έχει κατακτήσει.
      
    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad