Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΑΜΠΡΙ: "ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΑΣ"

    Χαρούμενος που κάθεται στον πάγκο του Παναθηναϊκού δήλωσε ο Φαμπρι, ενώ αφιέρωσε τη νίκη στους Φερειρα και Ροτσα...

    Αναλυτικά η συνέντευξη τύπου:

    Πράτο παιχνίδι, πρώτη νίκη...
    "Είναι χαρά να βρίσκομαι εδώ. Το αποτέλεσμα, η νίκη, αξίζει συγχαρητήρια. Αφιερώνω την νίκη στον Ρότσα και τον Φερέιρα, τους προηγούμενους προπονητές της ομάδας. Εγώ δεν είχα συμμετοχή στη νίκη αυτή. Είμαι εδώ, όμως, να βελτιώσω τα πράγματα. Να παίζει ωραίο ποδόσφαιρο η ομάδα που θα χαροποιεί τους φιλάθλους μας".

    Τι σας άρεσε και τι δεν σας άρεσε; 
    "Το θετικό ήταν η όρεξη και η θέληση των παικτών, ανεξάρτητα από τις καλές ή τις λιγότερο καλές στιγμές που υπήρξαν. Πρέπει να δουλέψουμε, η ομάδα έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Εμένα μου αρέσουν οι ομάδες που έχουν μεγάλη κατοχή της μπάλας και την δυνατότητα να πλησιάζουν το αντίπαλο τέρμα και να απειλούν. Είδα ότι η ομάδα δεν παίζει με βάθος αλλά από δεξιά προς τα αριστερά. Αυτά θα τα βελτιώσουμε σιγά-σιγά".

    Οι Ισπανοί σας περιγράφουν έναν προπονητή που του αρέσει η άμυνα. Πως ακριβώς, φαντάζεστε τον Παναθηναϊκό; 
    "Φαίνεται ότι έχω την φήμη πως είμαι αμυντικογενής προπονητής. Ένα πράγμα είναι να έχεις καλή άμυνα και άλλο να είσαι αμυντικογενής. Οι ομάδες που ξεχώριζαν γιατί δέχονταν λίγα τέρματα και πετύχαιναν πολλά περισσότερα. Τα σπίτια πρέπει να τα χτίζεις από την βάση. Η βάση είναι η άμυνα. Από κει και πέρα, αφού χτίσεις την άμυνα μπορείς να χτίσεις και τα υπόλοιπα κομμάτι. Και βεβαίως να μάθει η ομάδα να κινείται. Με μεγαλύτερη ταχύτητα, ένταση και ευελιξία. Δείχνοντας ένα καλύτερο ποδόσφαιρο. Και αν μου αφήσετε χρόνο, νομίζω πως θα μπορέσω να τα καταφέρω και να δείτε την αλλαγή".

    Πόσο χρόνο εκτιμάτε πως θέλετε για να φανεί το έργο σας; 
    "Αυτή η εβδομάδα που κυλάει είναι πολύ σύντομη. Είχαμε αγώνα σήμερα, αύριο αποθεραπεία, μετά τον αγώνα της Κυριακής. Έχουμε την άλλη εβδομάδα διαθέσιμη για δουλειά. Είναι κρίμα που δεν έχω περισσότερο χρόνο, διότι έχουμε και τον επαναληπτικό. Θα έλεγα ότι αφήστε μας μερικές εβδομάδες, θα δείτε την αλλαγή και τα περιθώρια που υπάρχουν".

    Θα αποχωρήσουν οι Μπουμσόνγκ και Βύντρα. Θα έχετε δύο αμυντικούς λιγότερους. Χρειάζεται η απόκτηση ενός αμυντικού; 
    "Ήδη νομίζω ότι ο Μπουμσόνγκ δεν αποτελεί μέρος της ομάδας. Δεν ξέρω τι γίνεται με τον Βύντρα. Είμαι μόνο λίγες ώρες εδώ. Άρα είναι σαφές πως με άλλους παίκτες θα υπάρχει ξανά ισορροπία. Αν υπήρχαν 1-2 καλοί οπισθοφύλακες θα ήταν καλό να τους αποκτήσουμε, ώστε να ανακτηθεί η ισορροπία και πάλι".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad