Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΙΓΚΕΡΟΑ: "ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΜΠΑΛΑ"

    Ο Λουτσιάνο Φιγκεροα, έκανε ντεμπούτο σε νίκη του Παναθηναϊκού, ότι καλύτερο για τον ίδιο, τονίζοντας πως η ομάδα είχε ψυχή...

    Χαρακτηριστικά οι δηλώσεις του:

    Για την πρώτη εμφάνιση με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, είπε...
    "Για εμένα είναι μεγάλη η συγκίνηση που επιστρέφω και έχω τρομερή όρεξη να παίξω μπάλα. Είμαι χαρούμενος για την πρώτη μου συμμετοχή, γύρισα πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε όλοι. Έχω πολύ θέληση και νομίζω πως βοήθησε παρά τις ενοχλήσεις που είχα να τα καταφέρω".

    Για την αγωνιστική του κατάσταση, είπε...
    "Προπονούμε πολύ καλά, εδώ και μία εβδομάδα έχω ενσωματωθεί στο πρόγραμμα μαζί με τους συμπαίκτες μου. Μετά από μία τέτοια εγχείρηση, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να φτάσω στο επιθυμητό επίπεδο για να βρω τον ρυθμό μου αφού έχω μείνει εκτός για κάποιο διάστημα".

    Για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ, είπε... 
    "Είχαμε καλή απόδοση, ειδικά στο 2ο μέρος και δείξαμε την δύναμή μας και τις δυνατότητές μας. Σίγουρα ακόμα δεν είμαστε αυτοί που πρέπει και θέλουμε, όμως οι νίκες θα μας βοηθήσουν να πάρουμε τα πάνω μας και να φτάσουμε σε άλλο, καλύτερο επίπεδο και να κάνουμε ακόμα καλύτερες εμφανίσεις".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad