Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΤΗ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Παρουσιάστηκε και επίσημα το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού για τη να ποδοσφαιρική σεζόν...



    Ο Εμίρ Μπαιράμι υπέγραψε συμβόλαιο 3 ετών με απολαβές 240.000 ευρώ το χρόνο συν μπόνους επίτευξης στόχων.

    Αναλυτικά όσα δήλωσε κατά την παρουσίαση του:
    "Θέλω να επαναλάβω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Όλα τελείωσαν καλά. Είμαι χαρούμενος που ανήκω στον Παναθηναϊκό, μία μεγάλη ομάδα και ιδανική για να εξελιχθώ. Εγώ και ο Παναθηναϊκός είμαστε στο ίδιο σημείο, χρειαζόμαστε μία επανεκκίνηση. Δεν θα είναι εύκολο, πρέπει να δουλέψω σκληρά για να πετύχω τους στόχους μου. Θα βάλω την ψυχή μου για να πετύχει αυτό το πλάνο. Ξέρω ότι εσείς οι δημοσιογράφοι κοιτάτε από την αρχή το αποτέλεσμα, όμως το ποδόσφαιρο δεν είναι εύκολο και εξαρτάται από τη σκληρή δουλειά".

    Είναι αλήθεια ότι μίλησες με τον Ζλάταν Ιμπραϊμοβίτς για τον Παναθηναϊκό; 
    "Ναι, είναι αλήθεια. Ο προπονητής και ο Ζλάταν έπαιξαν μαζί στον Άγιαξ, έχουν επαφή και είμαι χαρούμενος που πήρα μία τόσο καλή σύσταση. Όταν μίλησα μαζί του, μου τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός είναι μία μεγάλη ομάδα, να συμφωνήσω μαζί του και να μην διστάσω να πάω, εάν τα βρούμε".

    Μήπως επικοινώνησες και με τον Μάρκους Μπεργκ, τον επόμενο μεγάλο στόχο του Παναθηναϊκού;
    "Γνωρίζω τον Μπεργκ, ήταν αντίπαλος μου στη Σουηδία και ήμασταν συμπαίκτες στην Εθνική Κ21. Είναι σπουδαίος ποδοσφαιριστής. Είμαστε φίλοι, όμως δεν έχω επικοινωνήσει μαζί του για τον Παναθηναϊκό. Δεν μιλάμε στο τηλέφωνο, τα λέμε όταν βρισκόμαστε. Είναι καλός άνθρωπος, έντιμος. Θα δούμε τι θα γίνει, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει".

    Είναι ο Παναθηναϊκός η ευκαιρία σου για να παίξεις ξανά στην Εθνική Σουηδίας; 
    "Οπωσδήποτε. Θέλω να κληθώ ξανά στην Εθνική και ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω σκληρά. Είναι ένας από τους μεγάλους στόχους μου".

    Έχεις προετοιμαστεί ψυχολογικά για να σκοράρεις εναντίον του αιώνιου αντιπάλου; 
    "Έχω ακούσει πολλά για τα ντέρμπι. Έχω φίλο τον Όλαφ Μέλμπεργκ και μου μιλούσε πάντα για αυτά τα παιχνίδια και πόσο μεγάλη εμπειρία είναι για έναν ποδοσφαιριστή. Δεν θα πω ότι είμαι ψυχολογικά προετοιμασμένος για το παιχνίδι, γιατί ακόμα είμαι σε διακοπές. Όμως, υπόσχομαι ότι θα είμαι έτοιμος όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, όχι μόνο για αυτό το ντέρμπι, αλλά για κάθε παιχνίδι".

    Είσαι η πρώτη σημαντική μεταγραφή του καλοκαιριού για το ελληνικό πρωτάθλημα και έκλεισες σχετικά γρήγορα. Ακόμα, ο Παναθηναϊκός δεν συμμετέχει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Τι σκέφτηκες και ποια ήταν τα κίνητρα σου για την επιλογή του Παναθηναϊκού; 
    "Δεν ξέρω πολλά για το ελληνικό ποδόσφαιρο, όμως κάθε Ευρωπαίος ποδοσφαιριστής γνωρίζει τον Παναθηναϊκό, τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Δεν μπορώ να έχω άποψη για το πρωτάθλημα. Είναι πρόκληση για κάθε ποδοσφαιριστή να παίξει για τον Παναθηναϊκό, μία τόσο μεγάλη ομάδα. Είναι μία επανεκκίνηση για μένα. Ο Αναστασίου έπαιξε μεγάλο ρόλο στην απόφαση μου. Ήταν εύκολη η απόφαση μου όταν έμαθα το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού. Ζήτησα από τον ατζέντη μου να μην τα θαλασσώσει, γιατί ήθελα να έρθω εδώ".

    Οι πληροφορίες που συγκεντρώσαμε από το εξωτερικό για σένα, κάνουν λόγο για έναν ταλαντούχο ποδοσφαιριστή, με ικανότητες, από τον οποίο όμως έλειψε η διάρκεια. Τι σου έλειψε και γιατί πιστεύεις ότι θα το βρεις στον Παναθηναϊκό; 
    "Αυτή είναι μία δύσκολη ερώτηση. Το ποδόσφαιρο είναι λεπτομέρειες. Άλλες φορές είναι υπέρ σου, άλλες εναντίον σου Τον προηγούμενο χρόνο στην Τβέντε υπήρχε ένας προπονητής ο οποίος δεν με πίστεψε. Αυτό με πήγε πίσω μαζί με κάποιους τραυματισμούς. Είμαι εδώ για να επανεκκινήσω. Δεν θα πω ότι θα παίζω σε κάθε παιχνίδι, γιατί αυτό δεν το ξέρεις στο ποδόσφαιρο. Θα κάνω όμως το καλύτερο δυνατό για να δικαιώσω τις προσδοκίες".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad