Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΣΤΟ CH.LEAGUE ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ"

    Ο Κάρλος Ζεκα, μίλησε για την πορεία του Παναθηναϊκού μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα, την ανανέωση του συμβολαίου του και τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν φέτος...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στο επισημο κανάλι του οπαπ:

    Για τη μέχρι τώρα παρουσία του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα,είπε:
    "Η εντύπωση μου είναι ότι θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα στον πρώτο γύρο. Όμως κάναμε λάθη σε κάποιους αγώνες με αποτέλεσμα αυτό να μας κοστίσει βαθμούς. Γι’ αυτό και δεν θα έλεγα ότι είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή μας".

    Για το τι πρέπει να διορθώσει ο Παναθηναϊκός στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος για να πετύχει τους στόχους του,είπε: 
    "Η αλήθεια είναι ότι κάναμε αρκετά λάθη και ένα από τα βασικά μας σφάλματα είναι ότι δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι. Είναι κάτι πάρα πολύ βασικό στους αγώνες και δεδομένης αυτής της έλλειψης συγκέντρωσης, χάσαμε βαθμούς. Εάν όμως συγκεντρωθούμε περισσότερο και κάνουμε αυτά που μας λέει ο προπονητής, είμαι σίγουρος ότι θα πάρουμε περισσότερες νίκες και περισσότερους βαθμούς".

    Για το αν αποτελεί ελαφρυντικό το γεγονός ότι αυτή η σεζόν είχε συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες (νέοι παίκτες στην ομάδα, στροφή στις ακαδημίες του συλλόγου κτλ),είπε:
    "Η αλήθεια είναι ότι ήλθαν νέοι παίκτες και αυτό δημιούργησε δυσκολίες στην προσαρμογή τους μέχρι να καταλάβουν την ομάδα και τον τρόπο που αυτή παίζει, αλλά πιστεύω ότι αυτά σιγα - σιγα αρχίζουν να πραγματοποιούνται. Με αυτό τον τρόπο όλοι όσοι μπαίνουν στην ομάδα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν κάτι ώστε η ομάδα να είναι πολύ καλύτερη".

    Για τη θέση του μέσα στην ομάδα όντας ένας από τους παλιούς, αλλά και σε κοντινή ηλικία με αρκετούς από τους νεαρούς συμπαίκτες του,είπε: 
    "Προσπαθώ να περάσω με τη σειρά μου στους νεαρούς συμπαίκτες μου τα μηνύματα που μου είχαν περάσει όταν εγώ άρχισα την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό. Το βασικό είναι οι νεαροί παίκτες να καταλάβουν αυτά που τους λέμε. Νεαροί παίκτες όπως είναι ο Ρισβάνης, όπως είναι ο Δώνης που ήρθαν από τη β' όμαδα κάνουν μία πολύ μεγάλη δουλειά και θα πρέπει να συνεχίσουν έτσι. Όταν υπάρχει θέληση τότε τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα για όλους".

    Για το αν είναι ικανοποιημένος από τα όσα έχει ζήσει στον Παναθηναϊκό και την παρουσία του στην ομάδα,είπε: 
    "Η αλήθεια είναι ότι ακόμα έχω κι άλλα όνειρα. Η αλήθεια είναι ότι ο Παναθηναϊκός είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα, είμαι πολύ ευχαριστημένος εδώ, αλλά ακόμα δεν έχω κερδίσει κάτι. Αυτό είναι το κάτι που μου λείπει. Μόνο όταν κατακτήσω κάτι με τον Παναθηναϊκό θα μπορώ να πω ότι τα όνειρα μου έχουν εκπληρωθεί".

    Για το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του με τους πράσινους,είπε: 
    "Εγώ έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και θα ήθελα να πω ότι εδώ είμαι πολύ καλά, είμαι πολύ χαρούμενος και εγώ και η οικογένεια μου. Οπωσδήποτε θα κοιτάξω να κάνω το καλύτερο για την ομάδα και για εμένα τον ίδιο. Θέλω να δείξω ακόμα όσα μπορώ, τον καλύτερό μου εαυτό. Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και το κάθε πράγμα στον καιρό του".

    Για το στόχο του Παναθηναϊκού μέχρι το τέλος της σεζόν,είπε: 
    "Αυτό που θα ήθελα, είναι να βρεθούμε σε θέση να κερδίσουμε κάποιον τίτλο και αν είναι δυνατό να βγούμε στο Champions League. Όμως, όπως έχω πει, σκεπτόμαστε αγώνα-αγώνα και ως το τέλος του πρωταθλήματος έτσι θα κάνουμε. Θα ήθελα να τελειώσει αυτή η σεζόν έχοντας κερδίσει ένα Κύπελλο και, βεβαίως, έχοντας πάρει ένα εισιτήριο για την έξοδο στην Ευρώπη".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad